نشستی به منظور بررسی آثار نمایشگاه اخیر غزاله هدایت با عنوان «رُفته‌ها» روز سه‌شنبه یکم اردیبهشت‌ماه ۹۴ از ساعت ۱۸ در مرکز هنر معاصر سازماناب برگزار خواهد شد. 

 طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نشست مجید اخگر، هادی آذری و زانیار بلوری مطالبی پیرامون نقد و بررسی نمایشگاه «رُفته‌ها» که تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در گالری ای‌جی در حال برگزاری است، ارائه خواهند کرد. 

 این نشست سه‌شنبه یکم اردیبهشت‌ماه ۹۴ از ساعت ۱۸ در مرکز هنرهای معاصر سازماناب به نشانی تهران، میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان بوربور، خیابان خاقانی، بن‌بست روشن‌منش، پلاک ۲ برگزار خواهد شد و شرکت در نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

 در متن گالری ای‌جی برای معرفی آثار این نمایشگاه آمده است: «مجموعه‌ی ۲۶ عکس، با عنوان «رُفته‌ها» ، تصاویری هستند از نامه‌ها‌ی رنگ‌پریده، ملافه‌های چروکیده، و کاغذهای پاره، که هر کدام محتوای خود و نیز زندگی خصوصی هنرمند را پنهان ساخته‌اند.  این مجموعه یادآور کارهای پیشین هدایت یعنی «تار و پوست» و «پوسته» هستند.  هدایت در آن کارها با بهره‌گیری از شیوه‌ها‌ی دست‌کاری در عکس و نیز ترکیب مواد ــ از جمله خراشیدن خودنگاره‌اش، بایگانی طره‌های مو، و نیز نماهایی بسته از پوست تن‌اش پیچیده در پوست حیوان ــ  در خویشتن خویش کند‌وکاو می‌کند.  درست همان گونه که در آن کارها پوست تن‌اش حائلی بود میان او و دنیای بیرون، در این‌ کارها نیز برگه‌ها و ملافه‌ها نمی‌گذارند بیننده چیزی از زندگی خصوصی هنرمند دریابد.»
 
 غزاله هدایت متولد ۱۳۵۸ در تهران و دارای مدرک کار‌شناسی ارشد هنرهای جدید از انیستیتوی هنر سانفرانسیسکو و مدرک کار‌شناسی عکاسی از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.