کتاب آموزشی «راهنمای فتوشاپ برای عکاسان دیجیتال» اثری از مدرس نامدار و بین‌المللی فتوشاپ اسکات کلبی با ترجمهٔ صادق طاهری توسط نشر پشوتن منتشر شده و «سایت عکاسی» هم‌اکنون این کتاب را پیش از توزیع عمومی با تخفیف ویژه برای فروش عرضه کرده است. 



چاپ نخست این کتاب دو جلدی در قطع رحلی شامل ۴۸۴ صفحهٔ رنگی در تیراژ دو هزار تایی به قیمت ۹۹ هزار تومان منتشر شده است. فهرست کامل مطالب این دو جلد را می‌توانید به صورت فایل PDF از این لینک دانلود کنید.  



«فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» این کتاب را تا پایان اردیبهشت ۹۴ برای تمامی علاقه‌مندان با ۱۰ درصد تخفیف و همچنین امکان ارسال رایگان به سراسر کشور عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به این لینک مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸۱۰۶۱۴۲ در تهران تماس بگیرید. 



اسکات کلبی (متولد ۱۹۶۰ در فلوریدای آمریکا) رئیس و موسس انجمن کاربران حرفه‌ای فتوشاپ (NAPP)، مدیرآموزش تور سمیناری Photoshop و اکسپوی جهانی فتوشاپ، عکاس، سردبیر و ناشر مجلاتی چون Photoshop User و Light It در آمریکاست. او از سال ۹۳ میلادی در زمینهٔ آموزش فتوشاپ کارگاه‌ها و نشست‌های بسیاری در سراسر جهان برپا کرده و یکی از شناخته‌شده‌ترین مدرسان جهان در زمینهٔ آموزش نرم‌افزار‌های ویرایش عکس به ویژه فتوشاپ به شمار می‌رود. 



این کتاب نه تنها برای علاقه‌مندان عکاسی بلکه برای دوستداران فیلم هم جذاب خواهد بود. چرا که کتاب شامل آموزش کار با جدیدترین نسخهٔ نرم‌افزار فتوشاپ یعنی Photoshop CC است که امکان ویرایش فیلم هم به فتوشاپ اضافه شده است. ویژگی‌های جدیدی در نسخهٔ CC اضافه شده است که در نوع خود انقلابی در عکاسی دیجیتال و پردازش عکس محسوب می‌شوند.



به عنوان نمونه کاربران می‌توانند تنظیمات و فیلترهایی را که تاکنون روی عکس اعمال می‌کردند، روی فیلم هم اعمال کنند. در واقع فیلم را همانند یک عکس می‌توان وارد روند کاری دیجیتال کرد. به عبارت دیگر، حالا عکاسان می‌توانند به راحتی ویرایش یک عکس، فیلم و کلیپ را هم ویرایش و تدوین کنند، که برای عکاسان تبلیغاتی و آتلیه‌ای بسیار جالب توجه خواهد بود.