نمایشگاهی از عکس‌های محمد خضری مقدم با عنوان «سالخوردگی» از بعدازظهر جمعه ١٨ اردیبهشت ۹۴ در محل گالری سیحون گشایش می‌یابد. 

  در این نمایشگاه ١٧ عکس رنگی در اندازه‌ی ۴٠×۴٠ سانتیمتر به نمایش درمی‌آیند. محمدخضری مقدم در استیتمنت این نمایشگاه می‌نویسد: 

  «فضای زیستی بشر امروز با ورود تکنولوژی و تراکم شهرنشینی، تغییرات زیادی را در احساس، فرهنگ، و عادات انسان ایجاد کرده است. این تغییرات به ایجاد آسیب هایی انجامیده که مرتبط با فضای اجتماعی است که فرد در آن می زید. یکی از نشانه های تغییر در زندگی امروزی «سرنوشت اشیاء» است؛ اشیاء به عنوان نشانه های دلبستگی مادی انسان، ارزش های خود را مدام در حال فروپاشی دیده اند. چه آن زمان که در معرض مالکیت به عنوان ارضای نیازها قرار می گیرند و چه آن زمان که به عنوان کالایی ارزشمند مراقبت می شوند و ارج و قرب می یابند، اما ظاهرا در نهایت به چیزی دورریختنی تبدیل می شوند. این تناقض در به کارگیری وسایل و اشیای زندگی مصرفی امروز، نشانه ای از تردید انسان در پذیرش یا عدم پذیرش اسلوب های زندگی نوین است. 
 
  در این مجموعه به وسایل بازمانده از زندگی سنتی آدم ها نگاهی نمادین دارم؛ وسایلی که دیگر به زندگی جدید آن ها راهی ندارد…» 

  محمد خضری‌ مقدم متولد ۱۳۶۳ در کرمان و دانشجوی مقطع دکتری در رشتهٔ فلسفهٔ هنر است. وی از سال ۸۶ به عکاسی مشغول بوده و نمایشگاه «سالخوردگی» در گالری سیحون پس از برپایی نمایشگاه‌های «همین حوالی» و «بی پایان» سومین نمایشگاه انفرادی او در زمینهٔ عکاسی محسوب می‌شود. 

گشایش: جمعه ۱۸ اردیبهشت – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ٢٧ اردیبهشت‌ماه ۹۴ هر روز از ساعت ١١ تا ۱۹ برقرار است. 
گالری دوشنبه‌ها تعطیل است. 
تهران، خیابان وزرا، کوچه ۴، شمارهٔ ١١، گالری سیحون