گالری محسن از عصر جمعه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۹۴ میزبان جدیدترین نمایشگاه عکس محسن شاهمردی خواهد بود. 

  طبق اعلام مسئولین گالری، این نمایشگاه با عنوان «چشم اندازهای معاصر تهران» برپا می‌شود و زانیار بلوری در متنی برای معرفی آثار آن می‌نویسد: 

  «محسن شاهمردی که در نمایشگاه قبلی خود نشان داده بود شیفتهٔ اسطوره‌یِ طبیعتِ راز ورز و مه آلودِ بکر است، در نمایشگاه جدیدش با اتخاذ ژانر «مکان‌نگاری‌ نوین» دلمشغولی‌های قبلی خود را در فضای زیستگاهش می‌جوید. او به خوبی توانسته شکوه طبیعت به تاراج رفته را در امروز آن بجوید، بی آنکه به «حاد واقعیتِ» پوچِ پر آب و تاب عکس‌های عامه‌پسند از کلان‌شهر تهران تن دهد. تاریخ عکاسی همراه با آگاهی اجتماعی به کمک شاهمردی می‌آید تا در تجربهٔ جدید خود، چشم‌اندازهای معاصر تهران را به شکلی انتقادی و قابل تامل بازتاب دهد. شاهمردی در عکس‌های خود نوستالژیِ «تهران خوش آب و هوا با باغ‌های فراوان و میوه‌های متنوع و درختان زیبا» را فرا می‌خواند اما بدون نشئهٔ آن. در خط افقِ تلاقی گذشته و امروز، طبیعی و فرهنگی و هر تقابل دوتایی از این دست، در میانهٔ کادر، او در جستجوی صبوحی‌ای برای رها شدن از سر درد این بیداری در چشم‌اندازهای معاصر شهر است؛ سر دردی که اگر تشدید نشود، تسکین نمی‌یابد.» 

   محسن شاهمردی متولد ۱۳۵۸ در تهران و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی رشتهٔ سینما از دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۹۲ است. وی در کارنامهٔ خود از سال ۸۵ تاکنون سابقهٔ حضور در ۱۶ نمایشگاه گروهی در ایران، انگلستان، فرانسه، ولز و ژاپن را دارد. او در سال ۸۷ نمایشگاهی انفرادی با عنوان «عکس‌هایی از ایران» را در اوزاکای ژاپن برگزار کرده و دو فیلم کوتاه به نام «تردید» و «چشمهٔ سپید» را نیز ساخته است. 

گشایش: جمعه، ۱۸ اردبیهشت – ساعت ۱۶ تا ۲۱
نمایشگاه تا ۳۰ اردبیهشت ۹۴ هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است. 
گالری روزهای پنجشنبه تعطیل است. 
تهران، بزرگراه مدرس (شمال)، خیابان ظفر، کوچهٔ ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا شرقی، شماره ۴۲، گالری محسن