انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر قزوین) با همکاری «گروه هنری واحه» سه‌شنبه ۲۲ اریبهشت ۹۴ ششمین ماه عکاسی قزوین را در نشستی با عنوان «عکاسی مستند با رویکرد هنری» برگزار می‌کند. 

  طبق اعلام دست‌اندرکاران، این نشست با حضور بهنام صدیقی از ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه در سالن آمفی‌تئا‌تر مولانای قزوین برگزار می‌شود. علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند در زمان اعلام شده به نشانی قزوین، خیابان نادری شمالی، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند. 

  بهنام صدیقی متولد ۱۳۵۸ در ساری و دانش‌آموختهٔ مقطع کار‌شناسی «عکاسی» از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۸۷ است. عکاسی منظرهٔ شهری و پرتره‌های محیطی مستند دو گونه‌ای هستند که بیشتر کارهای او را شامل می‌شوند. وی برنده سومین جایزه MOP CAP بوده و همچنین سابقهٔ ۵ سال عکاسی مطبوعاتی و همچنین تدریس عکاسی را نیز در کارنامه کاری خود دارد. نشر «ماه‌ریز» در سال ۸۸ مجموعه عکسی از او با نام «اکباتان، غرب تهران» را در قالب سری کتاب‌های «چشم» (شماره ۲۹) چاپ کرده است. آخرین نمایشگاه‌های انفرادی صدیقی با عناوین «تعطیلات» خرداد ۹۲ در گالری راه ابریشم تهران و «یادآوری» شهریور ۹۳ در گالری شوروم لندن برگزار شده است. 

  گروه هنری واحه از ابتدای سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینهٔ هنرهای تصویری و به ویژه عکاسی آغاز کرده که ماه عکاسی قزوین یکی از همین فعالیت‌هاست که با موضوع عکاسی معاصر ایران و جهان برگزار می‌شود. 

  گفتنی‌ست تاکنون نشست‌هایی با عنوان «گفتارهایی پیرامون عکاسی معاصر»، «شهر در پروژه عکاسان معاصر ایران و جهان»، «عکاسی صحنه‌آرایی شده»، «بررسی بازنمایی و واقعیت در آثار توماس دماند» و «میان کنش عکس و نقاشی» به همت گروه هنری «واحه» برگزار شده است. علاقه مندان به دریافت فایل های صوتی و تصویری این نشست ها می توانند با ایمیل گروه هنری واحه به آدرس vaheh.art.group@hotmail.com تماس بگیرند.