«فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» کتاب عکس «زندگی در جنگ» مجید سعیدی را با تخفیف ویژه برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور عرضه می‌کند.

  این مجموعه عکس مجید سعیدی – عکاس خبری و مستندنگار ایرانی – که پیش از این برگزیدهٔ جایزهٔ بین‌المللی کتاب عکس ۲۰۱۴ FotoEvidence آمریکا بوده است هم‌اکنون توسط این بنیاد آمریکایی در قالب کتاب حاضر به چاپ رسیده و به قیمت ۵۰ دلار برای فروش در سراسر جهان ارائه شده است و «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» این اثر را با تخفیف ویژه برای عکاسان ایرانی به قیمت ۱۲۰ هزار تومان عرضه می‌کند.

   کتاب «زندگی در جنگ» شامل ۸۵ عکس سیاه و سفید از مجموعهٔ «زندگی در جنگ» مجید سعیدی (متولد ۱۳۵۲ در تهران) است و با مقدمه‌ای از Ed Kashi – فتوژورنالیست سر‌شناس آژانس VII – و همچنین دکتر عبدالله عبدالله – رئیس اجرایی دولت کنونی افغانستان- به چاپ رسیده است. 

  Ed Kashi (متولد سال ۱۹۵۷ در نیویورک) در بخشی از مقدمهٔ این کتاب می‌نویسد: «کتاب زندگی در جنگ مجید سعیدی، عکاس ایرانی، شاید تنها کتابی دربارهٔ افغانستان باشد که عکسی از جنگ به ما نشان نمی‌دهد. برای ده سال دوربین او زندگی روزانه را با مفهوم تاثیر جنگ به تصویر کشیده است… چشمان حساس، دید هنری، مهارت‌های ژورنالیستی و داشته‌های غریزی او با هم ترکیب شده‌اند تا پرتره‌هایی روشنگر از کشوری را به ما ارائه کنند که معمولا آن را در جهان غرب با تهاجم نظامی، مرگ سربازانمان، شکست سیاست‌هایمان و نگاه تحقیرآمیزی که به مردم این کشور و زندگی و فرهنگشان داریم، می‌شناسیم.» 
 
   مجید سعیدی با مجموعهٔ «زندگی در جنگ» برندهٔ جوایزی همچون سومین دورهٔ جایزهٔ لوکاس دوله‌گا، جایزه ویژه فتوژورنالیسم ایتالیا، ورلدپرس فتوی ۲۰۱۳، جایزهٔ یونیسف ۲۰۱۰، جایزهٔ مرکز عدالت و حقوق بشر رابرت اف. کندی، جایزه‌ی دوم مسابقه‌ NPPA، مدال طلای نهمین مسابقه CHIPP و دومین گرنت RPS Wall ژاپن شده و تابستان ۹۲ در جشنوارهٔ پرپینیان فرانسه نیز حاضر بوده است. 

  جایزهٔ کتاب عکس FotoEvidence توسط موسسهٔ مستندنگاری FotoEvidence و با همکاری آژانس عکس VII به صورت سالانه به یک عکاس مستند و خبری اهدا می‌شود که با تعهد و شجاعت در کارش به مستندنگاری پدیده‌هایی اقدام می‌کند که با عدالت اجتماعی و خشونت‌های غیرانسانی در جوامع بشری ارتباط دارند.