نمایشگاه گروهی عکسی با عنوان «چشم‌هایی که نمی‌بندم» از جمعه یکم خرداد ۹۴ در گالری آرتین مشهد افتتاح می‌شود. 

   طبق اعلام دست‌اندرکاران، عکس‌های این نمایشگاه حاصل برگزاری دورهٔ آموزش مقدماتی عکاسی دیجیتال توسط کیارنگ علایی در موسسهٔ سروش خراسان رضوی در تابستان ۹۳ است. 

  هنرجویان این دوره پس از گذراندن مباحث کلاسی به تجربهٔ عکاسی مستند و عکاسی ایده‌مند تحت نظر مدرس دوره مشغول شدند. پروژه‌های عکاسی با هدف و دیدگاهی مشخص، تعیین شد و هنرجویان در قالب این پروژه‌ها به فعالیتی چند ماهه پرداختند. 

  کیارنگ علایی مدرس این دوره درباره نمایشگاه معتقد است: «اینکه در این کلاس‌ها چه باید گفت، چه مباحثی در اولویت هستند و کدام فصول درسی آموزش سنتی عکاسی را باید با نکات جدید جایگزین کرد یک سوی قضیه است و سوی دیگر آن: پلان و هدف نهایی این دوره‌ها است. قطعا در یک دوره آموزش مقدماتی عکاسی، هنرجو با کلیات فنی آشنا می‌شود و به اندازه یک پا در آب دریا زدن به تجربه این حوزه وسیع می‌پردازد. اما پس از آنچه؟ پیدا کردن رویه‌ای مناسب که درآن شوق و شور تجربه عکاسی ادامه پیدا کند و به تکوین دانسته‌های مقدماتی هنرجو بپردازد هدف مهم تری است. آنجا هنرجو می‌تواند ذهنیت خود را بیازماید که تا چه میزان می‌تواند ایده‌هایش را به تصویر تبدیل کند؟» 

  عکاسان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: علی اسماعیلی مقدم، سیدصادق اشرف‌زاده، غزاله اصفهانی‌زاده، مهرزاد پاکدامن، محمدعلی خاکسار، بهداد رحیمی، محسن شریف خیابانی، نفیسه صادقی، فاطمه فاضل، شقایق مرادیان‌نژاد، سارا نیکبختی، مهجبین نیک پیام و ونوس هدایتی. 
 
  در این نمایشگاه ۳۹ عکس در اندازه‌های ۷۰×۵۰ و ۷۰×۱۰۰ سانتیمتر به روی دیوار می‌روند و کتاب نمایشگاه نیز در مراسم افتتاحیه به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. 

  آثار این نمایشگاه در یک جلسهٔ عمومی توسط دکتر نعما محمدیان روشن، مهدی رضوی و مدرس دوره انتخاب شده‌اند و عکاسان در رد یا پذیرش آثارشان به گفتگو با داوران پرداخته‌اند تا هنرجویان با شکل و کیفیت انتخاب اثر نیز آشنایی اولیه‌ای پیدا کنند.

گشایش: جمعه یکم خرداد – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۶ خردادماه ۹۴ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر است. 
مشهد، خیابان احمدآباد، قائم ۸، پلاک ۵۸.۲، نگارخانه آرتین