کتاب عکس «آن روز او را در باغچه کاشتند…» در جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

   کتاب عکس «آن روز او را در باغچه کاشتند…» شامل مجموعه عکسی مستند از یحیی دهقان‌پور از مراسم تشییع فروغ فرخزاد در ۲۶ بهمن ۱۳۴۵ است و به تازگی توسط نشر مانوش چاپ شده است. چاپ نخست این کتاب عکس در اندازه ۲۲×۲۳ سانتیمتر شامل ۹۶ صفحه مصور در تیراژ هزار نسخه منتشر شده است و هم‌اکنون با تخفیف ویژه ده درصدی به فروش می‌رسد. 

   گفتنی‌ست نمایشگاهی با همین عنوان از همین عکس‌های یحیی دهقان‌پور – یکی از مهمترین عکاسان هنری و مدرسان تاثیرگذار عکاسی کشور- بهمن‌ماه ۱۳۸۷ در گالری راه ابریشم برگزار شده بود.

  مهران مهاجر در مقدمه کتاب «آن روز او را در باغچه کاشتند…» می‌نویسد: «با مجموعه‌ای مواجه هستیم که فی نفسه جذابیت موضوعی دارد و صحنه هم صحنهٔ رویارویی عکاسی و مرگ است و همه می‌دانیم که این دو چگونه از آغاز پیدایش عکاسی به هم پیوند خورده‌اند. به عکس‌ها که نگاه می‌کنیم، در فقدان این شاعر زندگی، آدم‌های زیادی را می‌بینیم، نویسنده‌ها و شاعرانی که یا اکنون در میان ما نیستند و یا گرد زمان به رخ و مویشان نشسته است. 

 در این عکس‌ها آدم‌ها و مناسبتشان اساسا بر پایهٔ چارچوب دوربین تعریف می‌شوند. این شوق و این کنجکاوی دیداری را تا همین امروز هم در عکس‌های او می‌بینیم. دوربین او در کارهای بعدی‌اش‌گاه با زاویهٔ باز به دل موضوع می‌رود. ‌گاه با قطع پانوراما افق را باز‌تر می‌کند. ‌گاه در همین افق باز و با کش دادن زمان مادهٔ صلب را ذوب می‌کند، ‌گاه با کنار هم گذاری عکس‌ها افق را کژومر می‌کند و‌گاه با عکس‌های تکه تکه و موزاییکی، تجربهٔ چندپارهٔ ما از جهان را چندپاره‌تر می‌کند. »

  «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» تا ۱۹ خردادماه جاری جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی را با تخفیف ویژه برپا کرده است. هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب، ماهنامه، فصلنامه و فیلم‌های تخصصی عکاسی با ۱۰ تا بیش از ۴۰ درصد تخفیف قیمت در این فروشگاه برای سراسر کشور عرضه می‌شوند.

 امکان خرید حضوری و استفاده از تخفیف‌های درنظر گرفته شده در محل آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» میسر است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ خردادماه جاری هر روز (به جز ایام تعطیل) از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به محل آموزشگاه مراجعه کنند.

  تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات عرضه شده به این لینک و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال بسته‌ها به این لینک مراجعه کنند.