کتاب عکس «گزارش یک زندگی» در جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.



  کتاب عکس «گزارش یک زندگی» شامل عکس‌های نصرالله کسرائیان است و به تازگی توسط نشر نظر چاپ شده است. چاپ نخست این کتاب عکس در قطع رحلی شامل ۳۴۸ صفحه مصور رنگی در تیراژ ۲ هزار نسخه منتشر شده است و هم‌اکنون با تخفیف ویژه ده درصدی به فروش می‌رسد. 



  «گزارش یک زندگی» مروری نسبتاً همه جانبه بر عکس‌های نصرالله کسرائیان است که در طی پنجاه سال گرفته شده است. بخشی از تصاویر حاضر در کتاب قبلی او به چاپ رسیده است و بخشی دیگر عکس‌هایی است که نخستین بار در این کتاب ارائه می‌شود. کسرائیان در مورد کتاب خود این‌گونه عنوان کرد:



  «در این اوضاع و احوال باز هم کتابی منتشر کرده‌ایم. مسئولیتش به گردن ناشر است. فکر می‌کردم آخرین پروژه‌ام «در کوچه‌های جهان ۲» باشد. چندتایی از عکس‌های قابل‌چاپش را در انتهای کتاب آورده‌ام. امکان چاپش نیست. رهایش کرده‌ام. سانسور قد آدم را کوتاه می‌کند، بلندقد نیستم، اما کوتاه‌تر از این هم نمی‌توانم بشوم. 



   "گزارش یک زندگی" صرفا کلاژی از کتاب‌های قبلی نیست. البته بخشی از عکس‌ها قبلا در کتاب‌های مختلف با تیراژهای بسیار متفاوت چاپ شده‌اند، بعضی از این کتاب‌ها را دیگر گمان نکنم بتوانم تجدیدچاپ کنم. بخش دیگر عکس‌هایی است که یا تازه‌ پیدایشان کرده‌ام یا این اواخر گرفته‌ام. اما مهم‌تر از همه اینها، هدف از تدوین کتاب نشان‌دادن تصویری کلی از سیر کاری عکاس در زمانی به درازای نزدیک به نیم‌قرن بوده است؛ کاری که تک‌تک کتاب‌ها از پس آن برنمی‌آمدند».



   «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» تا ۱۹ خردادماه جاری جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی را با تخفیف ویژه برپا کرده است. هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب، ماهنامه، فصلنامه و فیلم‌های تخصصی عکاسی با ۱۰ تا بیش از ۴۰ درصد تخفیف قیمت در این فروشگاه برای سراسر کشور عرضه می‌شوند.



    امکان خرید حضوری و استفاده از تخفیف‌های درنظر گرفته شده در محل آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» میسر است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ خردادماه جاری هر روز (به جز ایام تعطیل) از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به محل آموزشگاه مراجعه کنند.



  تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات عرضه شده به این لینک و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال بسته‌ها به این لینک مراجعه کنند.