پنجاه و پنجمین شمارهٔ فصلنامهٔ «حرفه: هنرمند» با موضوع «گرافیک و شهر» منتشر شده و در جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی فروشگاه اینترنتی «سایت عکاسی» با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. 

 کلیهٔ عکاسان و علاقه‌مندان می‌توانند این شماره از فصلنامهٔ «حرفه: هنرمند» را به صورت اینترنتی از فروشگاه «سایت عکاسی»  با تخفیف ویژه ده درصدی خریداری و در سراسر کشور دریافت کنند. 

 همچنین تعدادی از شماره‌های پیشین این فصلنامه فرهنگی و هنری هم‌اکنون در جشنوارهٔ فروش اینترنتی فروشگاه «سایت عکاسی» با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند.  

  فروشگاه اینترنتی «سایت عکاسی» تا ۱۹ خردادماه جاری جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی را با تخفیف ویژه برپا کرده است. هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب، ماهنامه، فصلنامه و فیلم‌های تخصصی عکاسی با ۱۰ تا بیش از ۴۰ درصد تخفیف قیمت در این فروشگاه برای سراسر کشور عرضه می‌شوند.

  همچنین امکان خرید حضوری و استفاده از تخفیف‌های در نظر گرفته شده در محل آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» میسر است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ خردادماه جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به محل آموزشگاه مراجعه کنند.

  تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات عرضه شده به این لینک و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال بسته‌ها به این لینک مراجعه کنند.