با پایان رقابت آثاری از ۲ هزار و ۹۵ عکاس اسامی راه‌یافتگان به چهارمین جشنواره عکس «رژان» اعلام شد.

  به گزارش ستاد خبری چهارمین جشنواره عکس رژان، هیأت داوران این جشنواره از میان ۶ هزار و ۱۶۱ تک عکس و ۳۷۴ مجموعه عکس ارسالی از ۲ هزار و ۹۵ عکاس، ۳۱ تک عکس و ۶ مجموعه عکس را برای ارایه در نمایشگاه پایانی چهارمین جشنواره عکس رژان انتخاب کردند.

  «صدا» موضوعی بود که برای بخش اصلی چهارمین دوره این جشنواره در نظر گرفته شد و آثار رسیده در بخش ویژه نیز با موضوع «موسیقی» به رقابت گذاشته شدند. 

 گوهر دشتی، نادر مشایخی، نادر داودی و مهران مهاجر مسئولیت داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند. بر این اساس اسامی عکاسانی که آثار آنها به نمایشگاه راه پیدا کرده به این شرح است:

مجموعه عکس (اصلی):
جلال شمس‌آذران، علی جعفری نطنزی

مجموعه عکس (ویژه):
ماه‌نو شیرزاد، مهان تهرانی، حامد نظری، علی حامدحق‌دوست

تک عکس (اصلی):
پیمان حمیدی‌پور، سعید گلی، جواد روئین، سجاد دادپور، ایمان حامی‌خواه، عبدالرحمن مجرد، مهرداد امینی، قاسم فتحی، سیدحسین میرکمالی، مهدی عباسی، مصطفی غلام‌نژاد، امید عدیلیان، مهرداد ربیع‌لاله، کسری کاکائی، علی صبیح خدیم، سیدحسین چراغی، محدثه قربانی، محسن محیاپور، مرتضی امین‌الرعایایی، مرضیه قدرتی، ولی‌الله سابقی‌سارویی، بهنام صادقی، محمد گلچین‌کوهی

تک عکس (ویژه):
 سهیل زندآذر، عبدالرحمن مجرد، مهران سبزقبائی، صابر قاضی، حامد کلاهچیان تبریزی، مرتضی کنعانی، فرشید تیغه‌ساز

 آیین افتتاحیه نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره، ساعت ۱۸ روز جمعه دوم مرداد ۹۴ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. نمایشگاه چهارمین جشنواره عکس رژان هم تا ۱۵ مرداد ۹۴ در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد بود.