دومین برنامه از سال سوم سری برنامه‌های «هزار صدا» در ژانر موسیقی پاپ با حضور عبدالجبار کاکایی به عنوان کارشناس ترانه، پدرام کشتکار به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم و مانی رهنما به عنوان کارشناس خوانندگی پنجشنبه ۱۵ مرداد ۹۴ از ساعت ۱۶:۳۰ در در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

  به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در برنامه «هزار صدا» علاقمندان به خوانندگی قطعه‌ای را برای حضار اجرا می‌کنند و در پایان هیات داوران به نقد و بررسی آثار خوانندگان خواهند پرداخت و برگزیدگان به حضار معرفی خواهند شد.
 
  در این برنامه گروه «زردیواش» که اولین گروه رسمی موسیقی خیابانی است قطعاتی را اجرا خواهد کرد و همچنین هومن بختیاری – خواننده و نوازنده پاپ – به عنوان خواننده میهمان در بخش پایانی قطعاتی خاطره‌انگیز از جمله قطعه محبوب «من زنده بودم اما، انگار مرده بودم» با غزل استاد محمدعلی بهمنی را برای حضار می‌خواند.
 
  شایان ذکر است برنامه «هزارصدای موسیقی» برنامه‌‍ای با طراحی، مدیریت و اجرای آرش نصیری است که از سال ۱۳۹۲ با هدف نقد، بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان و معرفی برترین‌ها به جامعه موسیقی راه‌اندازی شده و هر ماه یک برنامه در بخش موسیقی پاپ و یک برنامه مختص موسیقی دستگاهی ایران در این قالب برگزار می‌شود