نمایشگاهی از عکس‌های یغما گلرویی با عنوان «این راهروها به تو نمی‌رسند» از ۱۶ مرداد ۹۴ در گالری مینا گشایش می‌یابد.
 
  طبق اعلام دست‌اندرکاران، چهل عکس‌ رنگیِ این شاعر و ترانه‌سرای ایرانی به ابعاد ۵۰در۵۰ سانتیمتر با موضوعات پراکنده از زندگیِ خیابان‌خواب‌ها گرفته تا روزمره‌گیِ زندگی شهری و کبوترهای نشسته بر مجسمه‌هایی از سرتاسرِ جهان در این نمایشگاه ارائه می‌شوند. 
 
  جواد مجابی (شاعر / پزوهشگر / منتقد) در یادداشتی که بر این نمایشگاه نوشته آورده است: «شعر بیشتر  هنری تجریدی و حسانی‌ست و عکس بر عینیت جهان ملموس بیشتر تأکید دارد. یغما توانسته است بین عکس و شعرش، بین مادیت وانتزاع ،  همسازی پدید آورد چنان که شعرش به عینیت گراید وعکس‌هایش ماهیتی تجریدی یابند.  وحدت بخشیدن بدین ناهم‌سازی‌ها ، مدیون یک بینش و شگرد مناسب آن است : دست انداختن جهان و مافیها  از راه شوخیانه دیدن امور و بازی با روابط خندستانی که درآن فاجعه و مضحکه درهم تنیده شده‌اند. جز خنده دار دیدن جهانی، که مرز گریه‌هاش از خنده‌ها روشن نیست ، او به نکتۀ دیگری از روایت شخصی رسیده است که هنر روایتی بیوگرافیک است . زندگی‌نامه‌ای صادقانه که اگر بخت با تو یار باشد سرگذشت تو با سرنوشت قشرهای بیشتری از میهن تو همسو خواهدبود و آن چه از خود بگوئی ناگزیر روایتی از آدمیان عصرتو ست‌. هرچه داری اگر به روزگار دهی و دنیا را عاشقانه درآغوش بفشری، دنیا هرچه را به  خیال و چشم و دست تو می‌سپارد. هم از این روست که گلروئی  هرچه  را به پیرامون خود می‌نگرد می‌تواند درون شعرش بخواند و درعکس‌هایش  نشان دهد.  جز در یک دله شدن با مردمان و استغراق در جهان، نمی‌توانی این همه را از آن خویش کنی.»

   کاتالوگی ۲۰۰ صفحه‌ای از عکس‌های نمایشگاه هم عرضه می‌‌شود که در آن عکس‌ها کنار شعرهایی از یغما گلرویی قرار گرفته‌اند و به زعم دست‌اندرکاران خواندشان باعث می‌شود بیشتر و بهتر به قصد و نگاه عکاس در عکس‌ها پی ببریم.

نمایشگاه تا ۲۲ مرداد ۹۴ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ دایر است.
تهران، خیابان پاسداران، گلستان دوم  (فلاح‌زاده)، شماره ۱۲۰، نگارخانه مینا