نمایشگاهی از آثار عکاسی رامین رحمانی‌نژاد با عنوان «مسجد رنگ‌ها» از جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ در نگارخانه «جم» شیراز گشایش می‌یابد.

 در این نمایشگاه که به مناسبت روز جهانی مساجد و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه برپا می‌شود، ۱۹ عکس رنگی از زیبایی‌های مسجد نصیرالملک شیراز به نمایش گذاشته می‌شود. این عکس‌ها حاصل بیش از ۳ سال عکاسی رامین رحمانی‌نژاد در فصل‌ها و شرایط نوری مختلف در این مسجد است.
 
 در بخشی از متن معرفی آثار این نمایشگاه آمده است: «وقتی برای اولین بار به این مسجد قدم گذاشتم، زمان در برابر چشمانم متوقف شد. در دنیایی از رنگ و نور و زیبایی‌های جزئیات خیره‌کننده معماری فاخر ایرانی غرق شدم و هنوز با گذشت بیش از ۵ سال از آن روز، در رویاهایم، خود را در میان نورهای رنگی که از پنجره‌های شبستان مسجد به داخل می‌تابد، شناور می‌بینم…. در تلاش بودم تا عکس‌ها بیانگر زیبایی بازی‌های رنگ و نور و سایه، انعکاس‌ها و شکوه معماری ایرانی باشد.»
 
 طبق اعلام برگزارکنندگان، بخشی از عواید این نمایشگاه، که با همکاری و حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، مجموعه آژانس‌های گردشگران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس، دبیرخانه امور مساجد اداره کل ارشاد فارس و انجمن عکس شیراز برگزار می‌شود، برای احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب در شیراز وقف می‌شود.

گشایش: جمعه ۳۰ مرداد – ساعت ۱۸:۳۰
نمایشگاه تا ۴ شهریور ۹۴ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر است.
شیراز، بلوار شهید آیت‌الله ربانی، قبل از میدان ابوالکلام، بین کوچه ۷ و ۹، نگارخانه جم