کارگاه یک روزه و تخصصی ادیت عکس با عنوان «ویرایش عکس در نرم‌افزار لایت روم» روز جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ در قزوین برگزار می‌شود.

  طبق اعلام برگزارکنندگان، این کارگاه آموزشی با تدریس علی میراسماعیلی – مدرس عکاسی در دانشگاه و آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» و مولف کتاب‌های «لایت روم، تاریکخانه دیجیتال» و «تکنیک‌های ویرایش عکس در فتوشاپ» برپا می‌شود.
 
 حضور در این نشست که از ساعت ۸ تا ۱۷:۳۰ برپا می‌شود با ثبت‌نام قبلی امکان‌پذیر است. کلیه‌ی متقاضیان حضور در این نشست می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی قزوین، ملاصدرا، بالاتر از اندیشه ۲۸، جنب میرداماد، استودیو فیلم و عکس «ماهی» مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۷۸۲۰۵۳۵ یا ۰۹۱۹۳۸۲۸۱۲۳ تماس بگیرند.

  بر اساس اعلام دست‌اندرکاران، در این کارگاه نرم‌افزار لایت‌روم در محیطی کاملا حرفه‌ای و براساس عکس‌های واقعی معرفی می شود و شرکت‌کنندگان نحوه آرشیو کردن عکس‌ها و ادیت را در این نرم‌افزار آموزش خواهند دید. در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.  

  این نشست در قالب مجموعه برنامه‌های گروه آموزشی هنری «بالب» برپا می‌شود و کارگاه نورپردازی استودیویی، ویرایش تخصصی عکس و … از برنامه‌های آتی این گروه هنری در قزوین خواهد بود.