نمایشگاه گروهی هنر ترکیبی «سه قطره از اکسیر کاریدوِن» از ۶ شهریور ۹۴ در گالری آرته برگزار می‌شود.

 کیوریتور  این نمایشگاه که در مدیوم‌های نقاشی، طراحی، چاپ، چیدمان، ویدیو و هنر صدا برگزار می‌شود، امین شاهمرادی است. آثار این نمایشگاه نگاهی به رابطه میان خود، جامعه و اسطوره داشته‌اند. 

  در این نمایشگاه آثار رضا طالب‌زاده، ندا نجفی، سعیده یونسی، مجید جلیلی، علیرضا شجاعیان، زیبا پاکزاد، سینا کریمی، سهیل سلطانی و سحر جمالی به نمایش درخواهد آمد.

 نمایشگاه تا ۱۶ شهریورماه ۹۴ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرته به نشانی تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، شیخ بهائی جنوبی، پایین‌تر از پل همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ دایر است.

  امین شاهمرادی در استیتمنت نمایشگاه آورده است: «پس ساحره، پاتیل جادویی خود را به او سپرد تا نگهدار آن باشد. اما تالیسین سه قطره از اکسیر درون آن نوشید تا تمام آگاهی جهان از آنش شد. کاریدون دانست، پس او را بلعید و دوباره زاد و در رود رها کرد.

                                                                                                                                                                                                  افسانه تالیسین : اسطوره سلت

 
رفتارشناسی اجتماعی بر پایه تئوری جرج هربرت مید جامعه‌شناس و نظریه‌پرداز پراگماتیست امریکایی، بدون آن که میراث ژنتیکی و تجربه‌های درونی فرد را نادیده گیرد، به کنش‌های اجتماعی و واکنش‌هایی که در فرد برمی‌انگیزند، بسته است. تا پیش از ارایه نظریه Social Self مید، روانشناسان و جامعه‌شناسان بر این باور بودند "خود" تنها از فاکتورهای بیولوژیک و وراثتی متاثر است. مید توسعه و شکل‌گیری "خود" را نه از لحظه تولد بلکه پس از تجربه‌های اجتماعی و فعالیت‌های درون جامعه می‌داند. بر مبنای این نظریه سه فعالیت سبب توسعه "خود" می‌شود:
 

۱. زبان: سخن گفتن، سمبول ها، زبان بدن، کلمات و صداها
۲. نقش: بیان حالت‌ها و نقش‌آفرینی‌های متفاوت در شرایط مختلف اجتماعی
۳. بازی: مقایسه و پذیرفتن قواعد و قوانین بازی به عنوان دلایل پیروزی یا شکست


  بر اساس این نظریه "خود"  از من مفعولی و من فاعلی تشکیل شده است. من مفعولی بازتاب‌دهنده آموخته‌ها و انتظارات اجتماعی است. این بخش از "خود" افزون بر این که نیروهای سازشگری و نظارت اجتماعی را باز می‌نماید، از شکستن قوانین و زیرپا گذاشتن عرف جلوگیری می‌کند.
 من فاعلی درکی است که هر فرد از خود در هر لحظه از زمان دارد. این بخش "خود" به فرد اجازه می‌دهد فردیت و خلاقیت خود را با وجود محدودیت‌ها حفظ کند. من فاعلی، سوبژکتیو است و آگاهی دارد چه بخشی از خویشتن تحت تاثیر جامعه است و چه بخشی بر اساس تمایلات و باورهای شخصی.»