یکی دیگر از نشست‌های کتابفروشی «هنوز» به نقد و بررسی مجموعه پنج جلدی سینماگران بزرگ «کایه دو سینما» تا امروز اختصاص دارد. این نشست ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۲ شهریورماه ۹۴ در این کتابفروشی برگزار می‌شود.

  به گزارش روابط عمومی نشر و کتابفروشی هنوز؛ این مجموعه پنج جلدی از سوی نشر دیبایه راهی بازار شده است و در این مجموعه سینمای اسپیلبرگ، کوروساوا، اسکورسیزی، تارکوفسکی وایستوود مورد بررسی قرار گرفته است.
 
 انتشار این مجموعه فرصت مغتنمی است تا پس از بررسی سینمای این پنج کارگردان طراز اول جهان و آموزه‌هایی که در آثارشان مطرح می‌کنند بتوانیم راهکار جدیدی برای تولید آثار سینمای خودمان بازتعریف کنیم.
 
  در این نشست حسن حسینی از میراث کایه و نگره مولف می‌گوید. نوید پورمحمدرضا از دوگانه آکادمیسم و سینه فیلیا در انتشارات سینمایی، نادر تکمیل همایون از کتاب‌هایی که بر فعالیت سینماییش تاثیر گذاشته و اردوان تراکمه از تاریخ(های) انتشارات سینمایی ایران سخن خواهد گفت.
 
 این نشست ساعت ۱۸ پنجشنبه ۱۲ شهریورماه ۹۴ در کتابفروشی هنوز برگزار می‌شود و شرکت در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد است.

 کتابفروشی «هنوز» در خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴ قرار دارد. کتابفروشی «هنوز» همه روزه تا ساعت ۲۳ میزبان مخاطبانش است.