نمایش «خمره» بر اساس داستانی از هوشنگ مرادی کرمانی به کارگردانی مزدک میرعابدینی از ۱۴ شهریور ۹۴ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
 
 به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده‌ای است که آثار سینمایی یا تلویزیونی اقتباس‌شده از داستان‌هایش آثاری قابل تامل و شاخص از کار درآمده‌اند؛ به عنوان مثال مجموعهٔ فیلم‌های تلویزیونی قصه‌های مجید که جزوی از اولین آثار اوست به یکی از پرتماشاگرترین مجموعه‌های بعد از انقلاب تبدیل شد. 
 
 «داستان آن خمره» نخستین بار در سال ۱۳۷۲ منتشر شد و تاکنون چنیدن بار تجدید چاپ شده است. آقای صمدی در یک روستای دورافتاده معلم مدرسه است و هر ۵ کلاس را در همان مدرسه به تنهایی اداره می‌کند. روزی خمره سفالی مدرسه که بچه‌ها موقع تشنگی از درون آن آب می‌خورند می‌شکند و ماجراهای زیادی برای تهیه خمره نو و حل مشکل  بچه‌ها پیش می‌آید.
 
  نمایش «خمره» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی از شنبه ۱۴ شهریور ۹۴ از ساعت ۲۱ (به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه) در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.