جشن امضای آلبوم موسیقی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» با حضور کریستف رضاعی – آهنگساز اثر – در کتابفروشی «نشرچشمه‌ کورش» برگزار می‌شود.

  فیلم عاشقانه‌‌ی «در دنیای تو ساعت چند است؟» محصول آخرین همکاری «علی مصفا»، «لیلا حاتمی»، «صفی یزدانیان» و «فردین صاحب‌ الزمانی» است. «کریستف رضاعی» (آهنگساز فیلم)، این فیلم را روایتی شاعرانه و روان از یک عشق قدیمی می‌داند و ساخت موسیقی فیلم را هم متناسب با همین مفاهیم و فضا ساخته است. 

  کریسف رضاعی آهنگساز این فیلم درباره‌ی این آلبوم می‌گوید: «آلبوم موسیقی فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" به‌طور کامل متعلق به این فیلم است و در قالب موسیقی فیلم منتشر شده است. بار احساسی و عامی که موسیقی فیلم پیدا کرده کاملا به واسطه‌ی تلفیق تصویر و موسیقی است. فکر می‌کنم همراهی موسیقی در کنار تصویر باعث شده هر دو وجهه‌ی پررنگ‌تری پیدا کنند. من آلبوم "کنعان" را هم در قالب موسیقی فیلم منتشر کردم اما در زمان اکران فیلم "کنعان"، ما شاهد استقبال زیادی از موسیقی فیلم نبودیم و در واقع با انتشار آلبوم موسیقی توفیق بیشتری پیدا کرد اما موسیقی این فیلم به شدت تاثیرگذار بوده است.»

  وی در ادامه گفت: «در آلبومی که منتشر کرده‌ایم چند قطعه جدید هم وجود دارد که در فیلم شنیده نشده چون زمانی که موسیقی‌ها را روی تصاویر قرار می‌دادیم در خیلی بخش‌ها به نتیجه رسیدیم موسیقی نباشد و سکوت داشته باشیم. علاوه بر موسیقی‌های اضافه‌ای که در آلبوم وجود دارد، بازی‌هایی با دیالوگ‌ها و اصوات فیلم داریم یعنی ترک‌ها به همراه بعضی دیالوگ‌ها یا صداها ضبط می‌شود. مثلا صحنه‌ای صدای باران شنیده می‌شود که من خیلی دوست دارم آن "وارش" در موسیقی منتشر شده‌ آلبوم هم شنیده شود یا حتی صدای مرغ‌ های دریایی و پرستو‌ها و صدای بازار رشت را هم در آلبوم روی موسیقی قرار دهیم.» 

  مراسم جشن امضای آلبوم موسیقی این فیلم سه شنبه ۱۷ شهریورماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در نشرچشمه‌ی کورش به نشانی تهران، اتوبان ستاری، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش، طبقه‌ پنجم برگزار می‌شود.