سومین دوره جشنواره «هنر برای صلح» با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و با ارایه بیش از ۱۴۰ اثر در رشته‌های عکاسی، نقاشی، مجسمه و گرافیک از ۲۰ شهریور ۹۴ در نگارخانه فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. 

 طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این دوره از جشنواره با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و ارتباط آن با گسترش فرهنگ صلح در جهان توجه ویژه‌ای به این مقوله و بحران‌های مرتبط با موضوع محیط زیست از جمله کمبود آب صورت گرفته است.
 
  نظر به اینکه ایران در حال حاضر با بحران کمبود آب مواجه است و این مهم نگاهی همه‌جانبه را می‌طلبد، توجه به این موضوع یکی از رویکردهای سومین دوره جشنواره «هنر برای صلح» خواهد بود و به دلیل رسا بودن پیام‌های گرافیکی تصمیم بر آن شد تا آب و بحران کمبود آب به عنوان موضوع اصلی بخش پوسترهای گرافیک سومین دوره جشنواره اعلام شود که این موضوع با استقبال خوبی از سوی طراحان گرافیک همراه شد و در این دوره از جشنواره بیش از ۳۰ پوستر گرافیکی با  این موضوع به نمایش درخواهد آمد.
 
  گفتنی است سومین دوره جشنواره «هنر برای صلح» از ۲۰ تا ۳۰ شهریور ۹۴ در فرهنگسرای نیاوران به نشانی تهران، خیابان پاسداران، روبروی پارک نیاوران برپا خواهد شد.