دومین حراج یک روزه آثار هنری در گالری «شماره شش» جمعه ۲۷ شهریور ۹۴ در محل این گالری برگزار خواهد شد.

  در متن اطلاعیه این رویداد به قلم گروه مشاوره حراج متشکل از مازیار مهین و آیدین خانکشی‌پور آمده است: «آنچه که آزارنده است برگزاری حراج‌هایی است با قیمت‌هایی عجیب، و حبابی که از پس آن فاصله عموم مردم با داشتن هنر، خریدن هنر و دیدن هنر را زیاد و زیادتر می‌کند، می‌کوشیم تا از طریق برگزاری حراجی منطقی، این فاصله دست‌نیافتنی میان مخاطب و خرید اثر هنری را از میان برداریم.

  برپایی حراج یک روزه از یک سو امکانی خواهد بود تا هم هنرمندانی که اسمی ‌دارند و سابقه‌ای به میدان فراخوانده شوند و از دیگر سو برای آنانی که در عین جوانی و با وجود کیفیت بالای تصویری، کمتر مجالی برای دیده شدن یافته‌اند فضایی برای عرضه بیابند.
 
 کنارهم‌قرارگیری هنرمندانی از نسل‌های متفاوت و با تنوع تصویری بالا باعث اغنای ذائقه مخاطبین متفاوت خواهد شد. گروه برگزارکننده حداکثر تلاش خود را برای یکسانی شرایط ارائه و دیده شده آثار به کار خواهد بست تا از طریق این همسانی فیزیکی امکان دیده شدن آثار در کنار هم فراهم شود. به دلیل رویکرد فرهنگی حراج، درصد دریافتی گالری به حداقل کاهش یافته تا بیشترین سود نصیب هنرمندان شرکت‌کننده گردد.»
 
 علاقه‌مندان به بازدید یا خرید آثار این حراج هنری می‌توانند جمعه ۲۷ شهریور ۹۴ از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به گالری شماره شش به نشانی تهران، خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک ۲، واحد همکف مراجعه کنند.