کنسرت گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی ۲۶ و ۲۷ شهریور ۹۴ به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

  به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه موسیقی میراث در سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه آثاری فاخر در حوزه موسیقی و پرداختن به آثار نام‌آوران عرصه ادبیات به سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی تشکیل شد. اعضای این گروه تلاش می کنند تا با پرداختن به هر آنچه که میراث این مرز و بوم نامیده می‌شود پاسدار هنری باشند که ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ایران زمین دارد.

  از اجراهای گروه موسیقی میراث می توان به بخش جنبی بیست و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر و بخش جنبی بیست و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر، کنسرت بزرگداشت جشن جهانی نوروز سالن اندیشه، اجرا در خانه اندیشمندان علوم انسانی، همایش خلیج فارس، سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی در بندرعباس، اجرا در همایش جهانی شدن و بنیاد ملی نخبگان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، اجرا در انستیتو ایوزوف در آلمآتی دانشگاه کورمانقزی و تالار فرهنگ و هنر و دانشکده هنر شهر آستانه قزاقستان،اجرا در شهر تاشکند ازبکستان و … اشاره کرد. از این گروه آلبوم موسیقی اشعار مولانا همچنین آلبوم های پروین اعتصامی و خیام و میرزا عبدالله در دست انتشار است.
 
 شایان ذکر است کنسرت گروه میراث  پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ شهریورماه ۹۴ از ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط این برنامه می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.