کنسرت موسیقی «به همان سادگی» بازخوانی ترانه‌ها و تصنیف‌های خاطره‌انگیز، با حضور هنرمندان گروه بی‌حصار ۳۱ شهریور ۹۴ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

  به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این برنامه قطعاتی از بزرگان موسیقی ایران زمین همچون همایون خرم، حسین یاحقی، مجید وفادار، انوشیروان روحانی و … به نوازندگی مزدا انصاری و نگین سریر و خوانندگی مسعود یکتا برای علاقمندان به موسیقی کلاسیک و قدیمی بازخوانی می‌شود.
 
مجموعه کنسرت‌های  «به همان سادگی» بازخوانی ترانه‌ها و تصنیف‌های خاطره‌انگیزی است که مردم با آنها خاطره‌ها دارند، با آنها زندگی کرده‌اند. در واقع «به همان سادگی» نقدی است به روزگار حاضر و پیچیدگی‌های بی‌موردی که در اکثر شئون زندگی مردم جای گرفته و متاسفانه نهادینه شده و به صورت قانون درآمده است. از این رو گروه موسیقی بی‌حصار در تلاش است تا با دعوت از مردم به دقت در انتخاب موسیقی از آسیب‌های روحی  جلوگیری کند.

  شایان ذکر است کنسرت موسیقی «به همان سادگی» سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ از ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.