آیین گشایش نمایشگاه انفرادی عکس گلریز خانعلی‌زاده با عنوان « رقص باد، بازی آفتاب » جمعه ۳ مهرماه ۹۴ در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این نمایشگاه ۲۵ اثر رنگی در ابعاد ۹۰ ×۶۰  سانتیمتر، با تمرکز بر ثبت فرم، سایه‌ها و اشکال ایجاد شده در ماسه بادی‌های کویرهای ایران به تماشای عموم گذاشته می‌شوند. 

 در متن معرفی این آثار به قلم عکاس آمده است: « تپه‌های شنی یکی از شگفت‌انگیزترین مظاهر طبیعت هستند، آنچه که در ظاهر تلی از شن و خاک بی‌جان است، با وزش هر نسیمی به دور خود می‌پیچد و می‌رقصد و طرحی نو خلق می‌کند و با درخشش پرتوهای خورشید، لایه به لایه رنگ می‌گیرد و زنده می‌شود. این طرح‌ها و فرم‌ها حد و نهایتی ندارند، هر بار که به آنجا قدم بگذارید نقشی تازه در انتظار است… »

  گلریز خانعلی‌زاده دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته رشته شیمی از دانشگاه تهران و دانش آموخته عکاسی در خانه عکاسان ایران است. تاکنون در چند نمایشگاه گروهی حضور داشته و این اولین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود. این عکس‌ها حاصل ۲ سال عکاسی از کویرهای ایران از جمله مصر، ورزنه و مرنجاب هستند. 

گشایش: جمعه ۳ مهرماه – ساعت ۱۶ تا ۲۰
علاقمندان می‌توانند همه روزه تا ۱۰ مهر ۹۴ از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
تهران، خیابان پاسداران، روبه‌روی پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران، گالری شماره ۲