گالری اثر از جمعه سوم مهرماه ۹۴ در اولین نمایشگاهش پس از تعطیلات تابستانی، آخرین مجموعه نقاشی‌های الهه حیدری را با عنوان «حوالی اجسام» نمایش می‌دهد. 

  در این مجموعه که ناخودآگاه در ادامه آثار پیشین او به وجود آمده است، نقاش به اشیای اطراف فیگورهای همیشگیش می‌نگرد. مجموعه« حوالی اجسام» نیز همچون گذشته بیان غیرروایی الهه حیدری گویای حس و تجربه‌های فردی و اجتماعیش است که با تکنیک ویژه نقاشانه بر بوم به نقش درآمده است.

  این هفتمین نمایشگاه الهه حیدری است که متولد ۱۳۴۷ تهران است و دوره‌های تخصصی هنر را در سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ در سیته پاریس گذرانده است. آثار او تاکنون در نمایشگاه های متعدد گروهی در ایران و خارج از ایران در آرتیست‌هاوس فرانکفورت آلمان، موزه دا آگوا پالاسیا دا بولسا در پورتو پرتغال و گالری کالاگودا بمبئی هند به نمایش گذاشته شده است. وی همچنین در سال ۱۳۸۳ برنده جایزه اول چهارمین دوسالانه نقاشی اصفهان و در سال ۱۳۸۶ برنده جایزه اول جشنواره طراحی دکتر سندوزی در موزه هنرهای دینی امام علی تهران شده است.

  این نمایشگاه از ۳ تا ۳۰ مهرماه ۹۴ روى دیوار خواهد بود؛ علاقمندان مى‌توانند در روز گشایش از ساعت ۱۶ تا ۲۱  از این آثار دیدن کنند؛ نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ (نگارخانه شنبه‌ها بسته است.) در گالرى اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ دایر است.