نمایشگاه عکس‌های کاوه سجودی با عنوان «زیر سایه برج» از جمعه ۱۰ مهر ۹۴ در گالری شلمان برپا می‌شود. 
 
 بر اساس اعلام دست‌اندرکاران، ۱۵ عکس از کاوه سجودی در ابعاد ۱۰۵×۷۰ سانتیمتر در این نمایشگاه برای بازدید عموم ارائه خواهند شد. 

 کاوه سجودی در این مجموعه سعی دارد با تاکید بر حضور غول‌آسا و سایه‌افکن برج میلاد در شهر تهران، فضاهایی خالی از سکنه و آخرزمانی را به تصویر بکشد که در تضاد با حضور برج میلاد که سازه‌ای نو و مدرن است قرار دارند. در عکس‌های او برج میلاد اقتدار خود را به رخ می‌کشد اما گویی چیزی یا کسی نمانده تا این اقتدار برای او به رخ کشیده شود. 

  او در بیانیه این مجموعه می‌نویسد: «این اواخر به هر سو که در این شهر می‌روم، هر جا که می‌ایستم، به هر سویی که می‌نگرم، برج میلاد را می‌بینم. این سازه سیمانی بلند و ایستا گویی آمده است تا به مثابه نماد شهری جدیدی، هویتی متفاوت برای تهران تعریف کند. آمده است تا خاطرات تصویری ما از این شهر را دستکاری کند، و شهر را مقهور حضور ایستای سایه‌گستر خود کند و از تپه‌ای بلند نظاره‌گر سراسر بینِ بی‌چون و چرای همیشگی «ما» باشد. گویی از آن بالا زل زده است به ما و می‌گوید مرا ببینید، من آمده‌ام تا باشم. از خود می‌پرسم این تهران است که برج میلاد را تعریف می‌کند یا این برج میلاد است که می‌کوشد خود را به هویت بخش این شهر تبدیل کند؛ چالش به پایان رسیده است و برج در شهر رسوب کرده است؛ آنجا هست، نظاره‌گر شهری که زیر سایه‌اش گسترده است.» 
 
 کاوه سجودی، متولد ۱۳۶۱ و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات انگلیسی است. او تاکنون در چند نمایشگاه گروهی و جشنواره‌های عکس داخلی حضور داشته است. «زیر سایه برج» اولین نمایشگاه انفرادی او است. 

گشایش: جمعه ۱۰ مهر – از ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۱۵ مهر ۹۴ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.
تهران، خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، گالری شلمان