انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر قزوین) با همکاری «گروه هنری واحه» سه‌شنبه ۷ مهر ۹۴ هشتمین ماه عکاسی قزوین را در نشستی با عنوان «آشنایی با مولفه‌های پست‌مدرنیستی در عکاسی» برگزار می‌کند. 
 

  طبق اعلام دست‌اندرکاران، این نشست با حضور زانیار بلوری از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ روز سه‌شنبه در سالن آمفی‌تئا‌تر مولانای قزوین برگزار می‌شود. علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند در زمان اعلام شده به نشانی قزوین، خیابان نادری شمالی، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

   زانیار بلوری دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی ارشد رشتهٔ عکاسی از دانشگاه تهران و دارای مدرک مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر تهران است. او در کلاس‌های آزاد دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشکدهٔ خبر، دانشکده‌های علمی کاربردی و انجمن سینمای جوانان به عنوان مدرس عکاسی فعالیت داشته است. ترجمهٔ کتاب «ذهن و عکاسی»، ویراستاری کتاب‌های «بحران واقعیت» و «درآمدی بر نظریه‌های عکاسی» و انتشار مطالب مرتبط با عکاسی در مجلات «حرفه هنرمند»، «عکسنامه»، «تندیس» و… از دیگر فعالیت‌های اوست. 

  گروه هنری واحه از ابتدای سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینهٔ هنرهای تصویری و به ویژه عکاسی آغاز کرده که ماه عکاسی قزوین یکی از همین فعالیت‌هاست که با موضوع عکاسی معاصر ایران و جهان برگزار می‌شود.