سمینار دو روزه‌ای با عنوان «صدا در سینمای مستند» روزهای ۸ و ۹ مهرماه ۹۴ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.
 
  بنا به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در این سمینار دو روزه که با هدف گسترش فرهنگ صحیح در مستندسازی و بهینه‌سازی تولیدات فیلم‌های مستند داخلی و اهمیت صدا در فیلم‌های مستند برگزار می‌شود، به موضوعاتی از قبیل زیبایی‌شناسی و اهمیت صدا در مستند، موسیقی و افکت صدا، ابزارشناسی، صدابرداری و صداگذاری پرداخته خواهد شد.

  این سمینار با حضور استادانی چون خسرو سینایی، اکبر عالمی، بهروز شهامت، یدالله نجفی و علیرضا نکولعل در روزهای هشتم مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۶ و نهم مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۹ با همکاری آموزشگاه فیلم‌سازی مستند آریا با مدیریت رویا ایروانی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

  شرکت‌کنندگان در این سمینار دو روزه، گواهی‌نامه حضور در این سمینار را به امضای اکبر عالمی، خسرو سینایی و مدیریت آموزشگاه اخذ خواهند کرد. همچنین در این سمینار امکان ارائه طرح‌های مستند به ثبت رسیده با شماره ثبتی وجود دارد و در پایان سمینار کمک‌هزینه‌ی ساخت طرح برگزیده، به بهترین موضوع توسط آموزشگاه فیلم‌سازی مستند آریا اهدا خواهد شد.
 
 علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و حضور در این سمینار با آدرس ایمیل arya.doc2015@gmail.com یا شماره‌های ۸۸۹۷۱۸۷۵ و ۸۸۹۵۱۸۹۹ با مسئولین برگزاری تماس بگیرند.