نمایشگاهی از پرتره‌های ۲۸ هنرمند که توسط فخرالدین فخرالدینی عکاسی شده است ١٠ مهر ٩۴ همزمان با گشایش دوباره  ساختمان موزه عکسخانه شهر به نمایش در می‌آید.

  به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاهی شامل ۲۸ قطعه عکس سیاه و سفید ۵۰×۷۰ سانتیمتر از چهره‌های هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری که در طی سالیان گذشته تا امروز توسط فخرالدین فخرالدینی عکاسی شده است همزمان با گشایش موزه عکسخانه شهر به نمایش درمی‌آید.

  هنرمندانی که پرتره آنها در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد شامل محمدسریر، لوریس چکناواریان، فرهاد فخرالدینی، حسین علیزاده، ابراهیم قنبری مهر، حسن کسائی، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، مرتضی ممیز، علی اکبر صادقی، حسین محجوبی، محمود جوادی‌پور، کامبیز درم بخش، محمود فرشچیان، غلامحسین امیرخانی، عباس اخوین، جلیل رسولی، سیدمحمد احصائی، یدالله کابلی، عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، داوود رشیدی، اکبر عالمی، خسرو سینایی، مسعود کیمیایی، هوشنگ مرادی کرمانی، مهدی محقق و اصغر بیچاره می‌شوند.

  آیین گشایش این نمایشگاه روز جمعه ۱۰ مهرماه از ساعت ۱۷ همزمان با عید سعید غدیر و با حضور جمعی از مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از هنرمندان کشور خواهد بود.

  فخرالدین فخرالدینی از عکاسان قدیمی چهره‌ نگاری ایران است. او در سال ۱۳۱۱ در آذربایجان به دنیا آمده است. عکاسی را نیز نزد پدرش شروع کرد و برای تکمیل آموخته‌هایش در عکاسی دوره‌هایی را در آمریکا و اروپا گذراند.

  علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۴ مهر ٩۴ هر روز (به استثنای جمعه‌ها) از ساعت ۹ تا ۱۸ به نشانی میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، نبش میدان بهار شیراز، موزه عکسخانه شهر مراجعه کنند.