نمایشگاه نقاشی حمید پوربهرامی‌ با نماهایی از شهر آبادان عصر جمعه ۱۷ مهرماه ۹۴ در گالری شکوه آغاز به کار می‌کند.

 «سالیان گم» عنوان این نمایشگاه است که با نمایشگاه‌گردانی محمدرضا سلطانی به روی دیوار می‌رود. حمید پوربهرامی ‌در این نمایشگاه  ۱۳ اثر رنگ روغن بر روی بوم را در معرض تماشای عموم خواهد گذاشت که ابعاد کوچکترین آن ۱۰۰ ×۱۰۰ و بزرگترین آن  ۳۰۰×۱۴۰ سانتیمتر است.

  به گفته دست‌اندرکاران، هنرمند در این آثار با به تصویر کشیدن فضاها و المان‌هایی از شهر آبادان که اولین شهر مدرن ایران محسوب می‌شد سعی در بیان خاطرات دوران کودکی و زادگاهش دارد. پور بهرامی‌ در آثارش پالایشگاه‌های نفت آبادان را همچون تندیسی عظیم به نمایش گذاشته، او همچنین گاومیش‌های تنومند و سیاه را نمادی از آن دوران قرار داده و بر پهنه بوم‌هایش به تصویر کشیده است.
 
حمید پوربهرامی ‌دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. او پس از برگزاری چند نمایشگاه گروهی، اولین نمایشگاه انفرادیش را در سال ۶۷ در گالری «نشر نقره» برپا کرد. وی در اوایل دهه شصت فعالیت سینماییش را نیز در کنار حرفه نقاشی با سریال تلویزیونی «هزار دستان» ساخته زنده‌یاد علی حاتمی ‌آغاز و در زمینه‌های چهره‌پردازی و طراحی صحنه سال‌ها به کار پرداخت و فیلم‌هایی چون «ناخدا خورشید» و «ای ایران» ساخته ناصر تقوایی را در کارنامه هنریش دارد. او در سال ۸۷ با پرپایی نمایشگاه نقاشی در گالری ماه مهر بار دیگر فعالیت مستمرش در نقاشی را شروع و پس از شرکت در نمایشگاه‌های متعدد در ایران، آسیا و اروپا موفق به دریافت جوایز «گاگلیاردی» از دوسالانه ۲۰۱۵ لندن، «ماتزولو» از دوسالانه بارسلونا و «مارکوپولو» از کشور ایتالیا شد.

 نمایشگاه نقاشی‌های «سالیان گم» تا ۲۸ مهرماه ۹۴ در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه در گالرى شکوه واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمى شمالى، کوچه امیر نورى، پلاک ١٩ دیدن کنند.