جدیدترین آثار علیرضا سعادتمند به منظور حمایت از بیماران سرطانی توسط خیریه «بهنام دهش‌پور» از ۱۷ مهر ۹۴ در گالری این موسسه خیریه به روی دیوار می‌رود.

  طبق اعلام دست‌اندرکاران، علیرضا سعادتمند در این نمایشگاه از تکنیک ترکیب مواد برای خلق بیست اثر استفاده کرده است. علیرضا سعادتمند که تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری را در داخل و خارج از کشور به صورت گروهی و انفرادی برگزار کرده در بیشتر آثارش از اشعار مولوی و حافظ استفاده می‌کند.
علیرضا سعادتمند متولد ۱۳۵۶ فعالیت جدی خودش را از اواخر دهه هفتاد آغاز کرده و آثار متنوعی در حوزه نقاشی و نقاشی خط خلق کرده است.

   آثار این هنرمند در سال‌های اخیر  مورد توجه بسیاری از اصحاب هنر قرار گرفته است. چند اثر از سعادتمند تاکنون توسط موزه‌های مختلف جهان خریداری شده که از آن میان می‌توان به موزه‌های کوالالامپور و پاریس اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های آثار این هنرمند خلق فضاهای جدید در حوزه نقاشی خط با توجه ویژه به نمادهای اصیل و سنتی است.

  نمایشگاه جمعه ۱۷ مهر ۹۴ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا ۲۱ مهر هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۹ در موسسه بهنام دهش‌پور به نشانی تهران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، کوچه شهید جباریان (فروردین)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳ دایر است. تمام عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه صرف دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.