نمایشگاهی از آثار محمدرضا میرزایی با عنوان «تا زود» توسط مرکز اوسرواتوریو فوتوگرافیکو در شهر راونای ایتالیا در حال برگزاری است. 
 
 در این نمایشگاه که از ۱۶ مهرماه ۹۴ در گالری مایکمرا افتتاح شده، ۱۷ عکس تازه از این عکاس ایرانی در معرض دید عموم قرار گرفته است. در بخشی از توضیحات منتشر شده درباره این نمایشگاه آمده است: «نور غیرمتعارف که همواره یکی از عناصر بسامدی در عکاسی محمدرضا میرزایی بوده، به نحوی طعنه‌آمیز فرصت دیدن به بینندگان می‌بخشد و در عین حال این فرصت را از آنان سلب می‌کند. عکس‌ها را به نوعی به هم شبیه و اما اشیاء را از آنچه که هستند متفاوت می‌سازد. این نمایشگاه از یکسو حاوی دغدغه‌های بصری محمدرضا میرزایی است و از سوی دیگر لایه‌های عاطفی و شخصی جاری در عکس‌ها، آن را از عکس‌های بی‌زمینه اخیر او جدا می‌سازد.» 
 
  اوسرواتوریو فوتوگرافیکو که در سال ۲۰۰۹ توسط سیلویا لودو (مورخ هنر) و چزاره فبری (عکاس) در راونا افتتاح شده، با برگزاری مجموعه نمایشگاه‌ها و سیمنارها  و انتشار کتاب‌های عکس سعی در معرفی و آموزش ابعاد مختلف عکاسی معاصر دارد. 
 
  محمدرضا میرزایی متولد ۱۳۶۴ در تهران و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته هنرهای زیبا از دانشگاه پنسیلوانیای آمریکاست. او پاییز امسال به عنوان استاد مهمان در موسسه عالی صنایع هنری در فائنزا مشغول به فعالیت شده است. 
 
   آثار وی در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در ایران و جهان به نمایش در‌آمده‌اند و اخیرا کتابی از او در آمریکا با نام «اینک خورشید می‌دمد» توسط انتشارات دانشگاه پنسیلوانیا به چاپ رسید. محمدرضا میرزایی سال‌هاست که همکاری نزدیکی با آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» دارد و زمستان امسال در دو دوره کارگاه آزاد عکاسی ۱ و کارگاه آزاد عکاسی ۲ در تهران به تدریس خواهد پرداخت. 
 
 گفتنی است نمایشگاه عکس «تا زود» تا شنبه ۹ آبان ۹۴ در گالری مایکمرا در مرکز شهر راونا برپا خواهد بود.