جشن امضای کتاب «هنر شفاف‌اندیشیدن» چهارشنبه ۲۲ مهر‌ماه ۹۴ با حضور عادل فردوسی‌پور در شعبه‌ی جدید نشرچشمه واقع در مجتمع تجاری آرن برگزار می‌شود.

  طبق اعلام این انتشاراتی، «هنر شفاف‌اندیشیدن» یکی از پرفروش‌ترین آثار چند ساله‌ی گذشته در حوزه‌ی روان‌شناسی زندگی فردی و مدیریت است. نویسنده‌ی این کتاب «رولف دوبلی‌»ست که با این اثر به صدر جدول پرفروش‌های آثار روان‌شناسی و مدیریت زندگی صعود کرد.

   عادل فردوسی‌پور که پیش از این کتاب «فوتبال علیه دشمن» از «سایمون کوپر» را ترجمه و در نشرچشمه منتشر کرده‌ بود، این کتاب را هم با نشرچشمه  در روزهای نمایشگاه به بازار فرستاد که در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید و به زودی چاپ سوم آن منتشر می‌شود. در ترجمه‌ی این کتاب دو مترجم جوان دیگر نیز با فردوسی‌پور کار کرده‌اند؛ «علی شهروزستوده» و «بهزاد توکلی نیشابور».
 
  «هنر شفاف‌اندیشیدن» که سومین کتاب فردوسی‌پور است، ۳۳۵ صفحه حجم دارد و در ۹۹ فصل تدوین شده‌ است. هر کدام از فصول به یکی از معضلات همه‌گیر در حیطه‌ی زندگی فردی و اجتماعی اشخاص مربوط است و راه‌کارهایی برای برون‌رفت از آن.
 
 این جشن امضا با حضور مترجم اثر چهارشنبه ۲۲ مهرماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نشرچشمه‌ی آرن به نشانی شهرک قدس (غرب)، بلوار فرحزاد، نرسیده به اتوبان نیایش، خیابان حافظی، نبش خیابان فخارمقدم، مجتمع تجاری آرن، طبقه‌ی دوم برگزار می‌شود.