فیلم «مسیر بزرگ» به کارگردانی رائول والش اولین فیلم از بخش چشم‌انداز سینمای وسترن روز یکشنبه سوم آبان ۹۴ در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.
 
 بنا به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ اولین فیلم از بخش چشم‌انداز سینمای وسترن در فصل پائیز ۹۴ (دوره چهل و یکم سینما تک) روز یکشنبه سوم آبان‌ماه جاری از ساعت ۱۷، فیلم «مسیر بزرگ» به کارگردانی رائول والش، محصول سال ۱۹۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سالن سینما تک موزه‌ هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

   «مسیر بزرگ» به نظر فیلم عجیبی می‌آید. یکی از اولین وسترن‌های صدادار هالیوود که متمرکز بر داستانِ مرسوم سفر کاروانِ دلیجان‌ها به غرب است. جان وین جوان (که در این فیلم، رائول والش اولین نقش اولش را به او داده بود) هنوز در قالب آن شخصیت از خود مطمئن‌اش که بعدها به خاطرش معروف بود به طور کامل فرو نرفته؛ در اینجا  خود را جوانی خجالتی  نشان می‌دهد که  دوست‌داشتنی است. نکته عجیب دیگر فیلم، پراکنده  بودن خط داستان است. وین نقش یک راهنمای مسیر را بازی می‌کند، سه شخصیت منفی هم هستند، سرخ‌پوست‌ها هم هستند و داستان عاشقانه‌ای با نقش اول زن هم هست؛ ولی ما ناگهان از شخصیتی به شخصیتی دیگر قطع می‌شویم و هیچ‌کدام واقعاً گسترش پیدا نمی‌کنند.

  یادآوری می‌شود علاقه‌مندان می‌توانندجهت استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در فصل پائیز، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ به سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.