گالری اثر عصر از جمعه هشتم آبان ۹۴ میزبان تازه‌ترین نقاشی‌های علیرضا آدم‌بکان خواهد شد.

  اَسَر(بدونِ سَر/ بی‌پایان)، عنوان نهمین نمایشگاه انفرادی علیرضا آدم‌بکان است که در آن هفت تابلو از نقاشی‌های اخیر وی از مجموعه «هفتاد و دو تن‌ها» با تکنیک‌های مرکب، اکریلیک، مداد و پاستل گچی روی بوم است که درونیات وی را در بستر اجتماعی با زبان ویژه نقاشانه‌اش به نمایش می‌گذارد.

 علیرضا آدم‌بکان در بالغ بر ۳۰ نمایشگاه گروهی حضور داشته که در میان آنها شرکت در نمایشگاه گروهی درگالری اِتان کوهِننیویورک نیویورک آمریکا در سال ۱۳۹۲ ، نمایشگاه ۱۰۰۱ رنگ هنر معاصر ایران در نیویورک امریکا در سال ۱۳۸۸ و آرت اسپیس لندن ۱۳۸۶ دیده می‌شود. او در سال‌های اخیر در آرت‌فرهای بین‌المللی معتبری در اروپا و منطقه خاورمیانه از جمله کانتمپورِری استانبول در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۴، اروپ آرت ژنو و آرت اینترنشنال استانبول دریچه‌ای تازه از نقاشی معاصر ایران را به تماشا گذاشته است.

  نمایشگاه« اَسَر» عصر جمعه ۸ آبان افتتاح مى‌شود و تا سه‌شنبه دهم آذر ۹۴ روى دیوار خواهد بود؛ علاقمندان مى‌توانند در روز گشایش ساعت ۱۶ تا ۲۱  از این آثار دیدن کنند؛ این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه ساعات ۱۱ تا ۲۰  و جمعه‌ها ساعات ۱۶ تا ۲۰ (نگارخانه شنبه‌ها بسته است.) در گالرى اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ دایر است.