ارکستر موسیقی معاصر پارس گزیده‌ای از مهم‌ترین دستاوردهای موسیقی معاصر ایران همراه با اجرای جدیدی از شعر نوی ایران زمین را تحت عنوان «هشتگاه» در تهران و شیراز روایت می‌کند.
 
 در این اجرا قطعاتی از علی رادمان که با رویکرد موسیقی معاصر و ملهم از موسیقی ایرانی نوشته و تنظیم شده است، اجرا می‌شود. این اجرا با نام «هشتگاه» شامل ۵ قطعه موسیقی معاصر است. نام این اجرا هم‌نام با یکی از قطعات این کنسرت است که  دارای هشت بخش بوده و با تغییر روایت و اجرای شعر نو در مقام‌های موسیقی ایرانی معرفی شده است.
 
 این برنامه شامل چهار قطعه ارکسترال، همراه با خواننده و بخش الکترونیک و همچنین یک قطعه، با مضمون روایی برای پنج ساز است. در این برنامه که به رهبری علی رادمان اجرا خواهد شد، امیر زارع ( آواز) و روزبه رحیمی ( تکنواز سنتور و سه تار) نیز همکاری خواهند داشت.
 
  ارکستر معاصر پارس روز سه‌شنبه ۲۴ آذرماه ۹۴ از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت تهران و سپس روز جمعه ۴ دی‌ماه سال جاری در تالار احسان شیراز به روی صحنه خواهد رفت.
 
 این ارکستر از سال ۱۳۹۰ با هدف ترویج و گسترش موسیقی معاصر در کشور راه‌اندازی شده است و اجراهای آن به آثاری از این نوع موسیقی اختصاص دارد.  علی رادمان به عنوان آهنگساز و رهبر این  قطعات، عضو هیات علمی و مدیر دپارتمان موسیقی دانشگاه آزاد شیراز و دارای درجه یک هنری است. او تاکنون با فستیوال‌های بین‌المللی آهنگسازی مختلفی همکاری داشته و آثاری را اجرا و ضبط کرده است. در آثار رادمان، تجربیات متنوعی در زمینه چندصدایی موسیقی ایران دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به قطعات کویر، افسانه شهر آیینه‌ها، آرگیومنت و مثنوی اشاره کرد.

 تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه‌ی بلیت‌های این کنسرت در تهران از هم اکنون  به این سایت  مراجعه کنند.