نمایشگاهی گروهی از عکس‌های موبایلی از پنجشنبه ۳ دی ۹۴ در نگارخانه آرتین مشهد برگزار می‌شود.
 
 طبق اعلام دست‌اندرکاران، ۳۲ اثر به نمایش درخواهد آمد که شامل یک مجموعه عکس و تعدادی تک عکس است که به صورت رنگی و سیاه و سفید عکاسی شده‌اند.
 
  در این نمایشگاه گروهی آثاری از محسن اسماعیل‌زاده، مصطفی پیوندی، جاوید تفضلی، صادق ذباح و سعید گلی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. در متن بیانیه این نمایشگاه آمده است:

«تلفن‌های همراه با دوربینشان از راه رسیده‌اند. در زمانه صفرها و یک‌ها، می‌شود خرده‌روایت‌هایمان را به ساده و ارزان‌ترین شکل ممکن، نشر دهیم. من می‌توانم از خانواده‌ام بگویم و تو، از محلی که آنجا کار می‌کنی. در این عصر انباشت داده‌ها، روایت‌های شخصی آرام آرم جای روایت‌های "کلان" را می‌گیرند. من و تو از هم و برای هم می‌گوییم تا دروغ آن "کلان" رنگ ببازد. حقیقت، به آرامی از دستان آن بالایی، غلتید و در دست من و تو جا خوش کرد. امروز؛ بازی دست ماست. با همین دوربین‌های بی‌ادعای تلفن‌هایمان؛ در وقت فراغت، تکه‌های حقیقت‌مان را تولید می‌کنیم؛ وصله می‌زنیم و صادر می‌کنیم. می‌دانم؛ جامه هزار تکه‌ای می‌شود این دست بافت فردی؛ هزار رنگ و هزار نقش. همچون سینه پر از قصه مادربزرگ، پوشه‌های تصاویر من و تو انبوه از قصه‌های بومی و خانگی می‌شود. در خلال این سطرها، به آن بالایی می‌اندیشم؛ آن که روایت تولید می‌کند تا سرپا بماند. باکی نیست رفیق؛ حقیقت‌هایمان روی دیوار هستند.»

گشایش: پنجشنبه ۳ دی – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۸ دی‌ماه ۹۴ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
مشهد، خیابان احمدآباد، قائم ۸، نگارخانه آرتین