نمایشگاهی با عنوان «چهار فصل» شامل منتخبى از ٣٠ سال عکاسى عباس کیارستمى از شامگاه جمعه ١١ دى ٩۴ در گالرى بوم به نمایش درآمده است.
 
   طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه ٢٩ عکس در ابعاد بزرگ و یک ویدئوآرت ارائه شده که شش مجموعه عکس کیارستمى را در برمى‌گیرد؛ گالرى بوم براى نمایش بهتر این مجموعه که بسیاری از آنها براى نخستین بار در ایران ارائه مى‌شوند، چندین دیوار نمایشگاهى را به فضاى خود علاوه کرد تا اتمسفر دیده شدن این آثار نیز حرفه‌اى باشد؛ این دیوارها در سرى عکس‌هاى «درها و یادها» به بازسازى نوستالژى کوچه‌هاى باریک و بن‌بست قدیمى کمک شایان توجهى کرده است.
 
    شش مجموعه عکس ارائه شده در این نمایشگاه عبارتند از؛ سفید برفی، راه‌ها، مهتاب، درها و یادها، دیوار و پنجره رو به حیات، که ویدئوآرت چهار دقیقه‌اى  "اسب‌ها" از مجموعه ٢۴ فریم آنها را همراهى مى‌کند.
 
  دکتر علیرضا سمیع‌آذر در بخشی از متن کاتالوگ این نمایشگاه می‌نویسد: «این مجموعه محصول بیش از ٣٠ سال تلاش ارزشمند و ماندگار هنرمند برای خلق اشاره و معنا در تصاویری از بستر جاری زندگی است. مشاهده این آثار فرصت کم‌نظیری است برای آشنایی با تفکر هنری کیارستمی و واژگان بصری او که در آثار مختلف وی به تنوع "چهار فصل" تبلور یافته است.
 
  رهیافت هنری کیارستمی انتزاعی کردن پدیدارهای طبیعت و جهان پیرامونی و در واقع نوعی آشنایی‌زدایی از آنهاست، به‌طوری‌که مخاطب خیلی زود درمی‌یابد که مضمون اصلی هنر او نه جلوه ظاهری و زیبایی‌شناختی برف، باران، راه، در و دیوار، بلکه مفاهیمی ذهنی در ورای آنهاست. تصاویر ظاهرا ساده ولی عمیقا کنایه‌ای او به راحتی از جذابیت‌های بصری و جنبه‌های شاعرانه عبور کرده و در دنیای نمادین حکمت و معنا سیر ‌کند. ترکیب‌هایی خالص و پالایش یافته وی بیننده را به لایه‌های پنهان اشارات و دلالت‌ها سوق داده تا از این طریق او را با مفاهیم پیچیده و متباینی همچون بودن یا نبودن، واقعیت یا توهم، حضور یا فقدان و ذهنی یا عینی رویاروی سازد. از این منظر اگر در پی ردپای کیارستمی در آثارش باشیم، باید او را در عمق پنهان اثر، و نه سطح ساده و آشکار آن، جستجو کنیم…»
 
   این نهمین نمایشگاه گالرى بوم از بدو تاسیس در سال ١٣٩١ به شمار مى‌آید؛ طبق اعلام مسئولین گالری، تمامى آثار به نمایش درآمده در گالرى بوم در زمره گنجینه این گالرى‌ و در جهت حمایت از هنر ایران است و جنبه فروش ندارد. 
 
  گالرى بوم تا ٢٧ اسفند ۹۴ روزهای دوشنبه تا جمعه (غیر از تعطیلات مناسبتى) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و به نشانى تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع نیایش، خیابان ارمغان غربی، شماره ۱۱ میزبان نمایشگاه «چهار فصل» عباس کیارستمى خواهد بود.