بنیاد بیماری‌های خاص با همکاری استانداری گلستان با هدف ایجاد عزم ملی حمایت از بیماران خاص جشنواره عکس «من زندگی را دوست دارم» را راه‌اندازی کرده است. 

  این جشنواره در سه محور پیشگیری، درمان و آموزش برای بیماران خاص، با همکاری استانداری گلستان و با نگاهی نو و فارغ از کلیشه‌های مرسوم به موضوع بیماری‌های خاص (دیالیز، تالاسمی‌، هموفیلی و بیماران صعب‌العلاج سرطان، ام اس، پیوند کلیه، دیابت و ای بی) برپا شده است.

  در این راستا تلاش بر آن است که با ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی با توجه به زمینه‌های آثار نمایشگاهی، ظرفیت‌های ناب تصویری و ادراک شاعرانه، شرایط توجه مناسب به بیماران خاص فراهم شود.

  برگزار کنندگان این فراخوان، حمایت از بیماران خاص، ارج نهادن به امید و زیبایی‌های زندگی از نگاه بیماران خاص و عموم جامعه، به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی بیماران خاص و گسترش فرهنگ پیوند اعضای بدن را به عنوان اهداف جشنواره اعلام کرده‌اند.

  این جشنواره در دو بخش حرفه ای (بیماران خاص و من زندگی را دوست دارم) و بیماران خاص(موضوع آزاد) برگزار می‌شود و داوری آن را اسماعیل عباسی، مریم زندی، داوود عامری، ساتیار امامی و ابراهیم حقیقی بر عهده دارند.

   دبیرخانه جشنواره ملی عکس در استانداری گلستان با عنوان «من زندگی را دوست دارم» در تاریخ اول خردادماه شکل گرفته و با همراهی بنیاد امور بیماری‎های خاص کشور در استان گلستان آغاز به کار کرده است.

  علاقه‌مندان می‌توانند پس از مراجعه به این لینک و مطالعه متن فراخوان آثار خود را تا ۱۵ اسفند ۹۴ به سایت جشنواره ارسال کنند.