مراسم اختتامیه بخش عکس چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری «وقف چشمه همیشه جاری» یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴ در همدان برگزار شد.

   در این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مسئولین استانی، داوران جشنواره و جمعی از پیشکسوتان عکاسی، آثار منتخب این دوره از جشنواره به نمایش درآمد و در مجتمع فرهنگی فجر شهرداری همدان از برگزیدگان تجلیل شد.

   بر اساس تصمیم هیات داوران، عرفان سامان‌فر از شیراز، طاهره رخ‌بخش زمین از شیراز و شهاب ناصری از سنندج به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب کردند. همچنین از اکبر قاسم‌پور از ساری، محمدحسین مسلسلی از همدان و محمد وروانی فراهانی از اراک در این مراسم تقدیر شد. کتاب جشنواره، لوح تقدیر و حق‌التالیف برای سایر عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه ارسال خواهد شد.

  گفتنی‌ست نمایشگاه این دوره، تا ۳۰ بهمن‌ماه ۹۴ در گالری نگاه نو، جنب شهرداری همدان همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

   شایان ذکر است چهارمین جشنوراه سراسری فرهنگی و هنری «وقف، چشمه همیشه جاری» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در هشت بخش برگزار شده است که دبیرخانه بخش عکس آن با مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تشکیل شده است. سیدحسن رضوی، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان و همچنین لیلی یوسفی به عنوان دبیر بخش عکس جشنواره فعالیت داشته‌اند.