نمایشگاه گروهی دانشجویان عکاسی دانشگاه پیام نور تبریز با عنوان «هفت مجموعه‌عکس مستند» از یکشنبه ۹ اسفندماه ۹۴ در گالری مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز گشایش می‌یابد.

   افسانه آدیگوزل، هانیه استاد آقایی، اکرم خدایار، رامین فرزبود، معصومه لطفعلی‌زاده، لیلا محمدپور و حجت مظاهری عکاسان این نمایشگاه هستند که مجموعه‌عکس‌هایشان توسط محسن بایرام‌نژاد، مدرس دوره و نمایشگاه‌گردان این رویداد، انتخاب شده و نمایش داده خواهد شد.

   مراسم افتتاحیه و رونمایی از کتاب‌ این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اسفندماه ۹۴ در گالری «سیب» مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار خواهد شد. مدیریت اجرایی نمایشگاه و نظارت بر چاپ کتابچه برعهدهٔ رامین فرزبود بوده و آرش کمالی، میلاد مهرگان و مهرداد ربیع‌لاله در امور فنی و گرافیکی مربوطه یاری رسانده‌اند.


  در بخشی از مقدمهٔ این نمایشگاه به قلم محسن بایرام‌نژاد چنین آمده است: «مجموعهٔ حاضر ماحصل تلاش گزیده‌ای از دانشجویان یک کلاس رشتهٔ عکاسی (مقطع کار‌شناسی) در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دانشگاه پیام نور تبریز است. آثار پیشِ رو، همگی منتسب به شاخه‌ی» عکاسی مستندگرایانه «هستند که به‌صورت مجموعه‌ای، با پرداخت عکاس به موضوع منتخب آن‌ها (نوشته‌شده در» گزارهٔ همراه عکس‌ها – Statement») ارائه‌شده‌اند. عکاسی مستندِ مدنظر به‌مثابهٔ یک رویکرد برای عکاسان این اتفاق تعبیر شده است. عکاسان این نمایشگاه فارغ از محدودیت‌های نوع اجرا و جلوهٔ بصری عکس‌هایشان و برخلاف قوانین سفت‌وسخت منتسب به مستندگراییِ دوره‌های پیشین، برای استناد به موضوع مدنظر و نمایان در آثار خود تلاش کرده‌اند. بااین‌حال، به‌سبب اختیاری‌بودن موضوع و شیوهٔ اجرا، گونه‌های مختلفی از طرق دست‌یابی به عکس‌های مستند در این نمایشگاه دیده می‌شود».

گشایش: یکشنبه ۹ اسفند ساعت ۱۷
بازدید از نمایشگاه تا ۱۷ اسفند ۹۴ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ ادامه خواهد داشت. 
گالری مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن: تبریز، اول سربالایی ولیعصر