نمایشگاه ششمین سالانه هنر معاصر «پرسبوک» با عنوان «از طبیعت‌زدایی تا طبیعی‌زیستی» ۲۷ فروردین ۹۵ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

   به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ در ششمین سالانه هنر معاصر «پرسبوک» محدودیت رسانه‌ای در حیطه‌ی هنرهای تجسمی وجود نداشته و هنرمندان با محوریت موضوعی، آثار خود را به دبیرخانه پرسبوک ارسال کرده‌اند، که هیات داوران از میان کارهای رسیده، نهایتا آثار ۱۷ هنرمند را انتخاب کرده‌اند.
 
   ندا درزی – طراح سالانه و بنیان‌گذار «پرسبوک» در این خصوص می‌گوید: «هنرمندان ششمین سالانه هنر معاصر «پرسبوک» به دو بخش رقابتی "منتخبین" و غیررقابتی "مدعوین" تقسیم شده‌اند. آثار بخش  منتخبین بر اساس تم موضوعى بوده و با رای داوران این دوره یعنی آلیس استپانیان، بهرنگ صمدزادگان و پاملا کریمی انتخاب شده است. همچنین در این نمایشگاه آثار ۱۰ هنرمند در "بخش مدعوین" به نمایش درمی‌آید.»
 
  مراسم گشایش نمایشگاه جمعه ۲۷ فروردین ۹۵ از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و روز ۲۸ فروردین هم جلسه‌ای با حضور بهنام کامرانی و بهرنگ صمدزادگان با موضوع «هنر زیست‌محیطی» برای علاقمندان تشکیل خواهد شد.
 
  نمایشگاه ششمین سالانه هنر معاصر «پرسبوک» تا ۴ اردیبهشت ۹۵، روزهای عادی از  ساعت ۱۰ تا ۲۰ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ دایر خواهد بود. در مراسم اختتامیه نمایشگاه از کتاب ششمین سالانه هنر معاصر «پرسبوک»، که توسط نشر نظر چاپ شده، رونمایی ‌می‌شود.