نمایشگاه خیریه عکس رامین مهاجری با عنوان «موغام» از روز شنبه ۴ اردیبهشت ۹۵ در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری میانه گشایش می‌یابد.

   در بیانیهٔ این نمایشگاه به قلم رامین مهاجری می‌خوانیم: «شاید وقت آن رسیده تا فارغ از هیاهوی روزمره و با شکستن رسم استفاده ابزاری از هنر، چشم بر حقایق تلخ دنیای امروز بگشاییم و یاری گر دردمندانی باشیم که سرنوشت با آنان مهربان نبوده و در کوران بی‌مهری‌ها به ورطه فراموشی سپرده‌شده‌اند. هنرمند امروز نیازمند بازگشت به این سرمشق هنر است که هنرمند و هنرش باید در جهت سعادت فرد و جامعهٔ انسانی باشد و آن صرفاً وسیلهٔ کسب لذت نیست. نمایشگاه خیریه عکس موغام متولد حرکت خیرخواهانه استاد محمدرضا مختاری با نام کنسرت موسیقی موغام است که نوروز امسال به نفع کودکان بی‌سرپرست امیدنومیانه اجرا شد.»

   به گفتهٔ دست‌اندرکاران، این نمایشگاه شامل ۲۴ اثر در ابعاد ۳۰×۴۵ سانتیمتر است که عواید حاصل از فروش آثار به نفع کودکان بی‌سرپرست موسسه خیریه امیدنو خواهد بود. رامین مهاجری متولد ۱۳۶۹ و فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی، خبرنگار و عکاس، اولین نمایشگاه انفرادی عکس خود را پس از ۳ سال فعالیت درزمینهٔ عکاسی مستند اجتماعی برگزار می‌کند.

گشایش: شنبه ۴ اردیبهشت ۹۵ – ساعت ۳۰: ۱۰
بازدید از این نمایشگاه تا ۷ اردیبهشت ۹۵ همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ ادامه دارد. 
نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری میانه: میانه، خیابان فجر، روبروی مزار شهدا