مراسم رونمایی از پروژه مهدی پارسی با عنوان «عکس فووووری» از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۹۵در گالری زیرپله موسسه فرهنگی هنری آپ آرت مان برگزار می‌شود.

   در این مراسم نسخه پوزتیو کلیه آثار تولیدشده در پروسه هشت‌روزه «عکس فووووری» به نمایش درخواهد آمد و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.رویدادِ عکاسیِ مهدی پارسی که از روز جمعه ۲۷ فروردین در گالری زیرپله در جریان بود، ۳ اردیبهشت ۹۵ به کار خود پایان داد. مخاطب در این تجربه نه‌چندان فوری می‌توانست با صرف زمان و شنیدن راهنمایی‌های فنی، درنهایت توسط دوربین دست‌ساز پینهول کمرا با زمان اکسپوز ۴ دقیقه در قالب سلفی عکاسی کند و در مراحل ظهور و چاپ آنالوگ نیز مشارکت نماید.

   در بیانیه هنرمند آمده است: مخاطب در این رویداد صرفا تماشاچی نیست. درواقع، او «تجربه‌ای عکاسانه» را پشت سر می‌گذارد. سلفی، مخفف سلف‌پرتره یا همان خودنگاری، حاصل کار نقاشان و هنرمندان زیادی بوده است؛ اما امروز هرکسی می‌تواند روزمر‌گی خود را به‌راحتی ثبت کند. مثل خودِ عکاسی که روزگاری فن و ابزارش دور از دسترس عموم بود و امروز تقریباً همه دوربینی در جیب‌دارند. به‌واسطه فنّاوری آداب عکاسی تغییر کرده، اما ذات عکاسی، مانند خودنگاری، کماکان دست‌نخورده مانده. رویداد حاضر بااتصال به یکی از بدوی‌ترین روش‌های عکاسی و با یکی از رایج‌ترین آداب خودشیفتگی، امکان خلق تصویر را فراهم می‌کند. این بار هنرمند شما هستید.

   مهدی پارسی متولد ۱۳۶۱ و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. او فعالیت جدی عکاسی خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و پیش‌ از این در حوزه عکاسی مستند اجتماعی، خبری و عکاسی تئاتر فعالیت داشته است. موسسه فرهنگی هنری آپ آرت مان  در تهران،خیابان کریم‌خان، خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۴۸ واقع شده است.