تازه‌ترین مجموعه عکس سروش میلانی‌زاده با عنوان «زن علیه زن» از جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵ در گالری مژده رونمایی می‌شود. 

  در این نمایشگاه ۱۰ قطعه عکس رنگی صحنه‌آرایی شده در ابعاد مختلف، از سایز ۹۰×۱۲۶ تا بزرگترین سایز ۱۸۵×۱۱۰ سانتیمتر، به نمایش گذاشته خواهد شد. این عکس‌ها از ۱۰ نقاشی مهم از دوره رنسانس تا معاصر با تغییراتی در ساختار مفهومی نقاشی‎ها و با مدیوم عکاسی بازتولید شده‌اند.

   سروش میلانی‌زاده که در  حدود ۱۵ سال است در ژانر عکاسی صحنه‌آرایی شده عکاسی می‌کند، آثار این نمایشگاه را نیز در همین شاخه با محوریت موضوعاتی در رابطه با زنان و بررسی و کنکاش موقعیت آنها کار کرده است. برای این مجموعه از ۲۲ بازیگر تئاتر و سینما استفاده شده است.
 
 سروش میلانی‌زاده متولد ۱۳۵۷ در مشهد و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی عکاسی از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز است. وی سابقهٔ برگزاری یا حضور در بیش از ۲۳ نمایشگاه گروهی نقاشی، عکاسی و ویدئوآرت از جمله نمایشگاه عکس «رنسانس، بیرون از قاب» و پرفورمنس «زن – رویا – کابوس» در گالری محسن را دارد. او در زمینهٔ عکاسی و نورپردازی تئاتر، سینما و تلویزیون هم فعالیت‌هایی داشته و از سال ۸۳ تدریس تخصصی عکاسی و نورپردازی را نیز دنبال کرده است. آخرین نمایشگاه او با عنوان «خواهش حوا» اسفند ۹۲ در گالری محسن برپا شده بود.

گشایش: جمعه ۱۷ اردیبهشت – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت ۹۴ روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.
گالری روزهای شنبه تعطیل است.
گالری مژده: تهران، سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک