کتاب «نماد‌ها و نشانه‌ها» نوشته‌ی ت.ا.کنر و ترجمه‌ی کیارنگ علایی منتشر شد. 

   علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را که در ۱۶۰ صفحه و با قیمت ۱۵ هزار تومان توسط انتشارات زبان تصویر (کتاب پرگار) منتشر شده است را هم اکنون از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری کرده و در سراسر کشور تحویل بگیرند. 


   کتاب «نماد‌ها و نشانه‌ها» ترجمه‌ای است با تلخیص از فصولی از کتاب «نماد‌ها؛ و معانی پنهان» نوشته‌ی «ت.ا.کنر» که مطالعه آن می‌تواند برای علاقه‌مندان ورود به دانش نظری نشانه‌شناسی در سطح فرهنگی، هنری و جامعه‌شناسی مفید باشد و به عنوان یک کتاب پایه مورد مداقه قرار گیرد. 


   کیارنگ علایی در مقدمه‌ی این کتاب می‌نویسد: 

    «اساس پدیدارشدن نماد‌ها و تکرار آن‌ها در فرهنگ‌های مختلف، معنابخشی به تصورات آدمی است. نماد‌ها در سامان بخشیدن به زندگی، بیش از حد تصور توانایی دارند. با مرور گذشته و نگاه اجمالی به زندگی حال در می‌یابیم که نماد‌ها در تمام وقایغ ساده زندگی و امور درونی انسان جریان دارند و آشنایی با آن‌ها درک بهتری از این هستی پیچیده و تو در تو فراهم می‌سازد. نماد‌ها، نشانه‌هایی هستند که به شکلی گسترده مورد قبول عموم مردم از فرهنگ‌های مختلف‌اند و از این بابت که شکلی از تفکر بدون کلمه و گفتار هستند، قابل توجه و تامل‌اند. از طرف دیگر، مطالعه نماد‌ها، پیوندهای دیرین انسان را با طبیعت، اساطیر و باورهای دینی گوشزد می‌کند.»