چاپ دوم کتاب «درون کادر» نوشته‌ی دیوید دوشمین و ترجمه‌ی احسان مجیدی از سوی نشر «آبان» روانه‌ی بازار نشر شد.

   علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را که در ۲۷۰ صفحه‌ی مصور رنگی در قطع وزیری با قیمت ۴۸۰۰۰ تومان به چاپ رسیده است، هم‌اکنون از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری کرده و در سراسر کشور تحویل بگیرند.

   در متن معرفی این کتاب آمده‌ است: «درون کادر، کتابی است که درباره موضوعات مرتبط با چگونگی خلق کردن عکس‌هایی ماندگار صحبت می‌کند. در این کتاب، به همراه مسافری با تجربه و مشاهده‌گری زیرک که جهان و مردمش را به خوبی درک می‌کند و بر دوربین نیز تسلط دارد، به تمام جهان سفر می‌کنید. وی به شما ابزار و اطلاعاتی می‌دهد تا با آن‌ها به این باور برسید که دوربین عکاسی، که دستگاهی بیش نیست، در امتداد ذهن و قلب انسان واقع می‌شود و بخشی از هستی آن می‌گردد. بنابراین نقشه‌ای در دستتان می‌گذارد؛ نقشه‌ای که شما را در مسیر خود قرار می‌دهد.»

   کتاب «درون کادر» درباره‌ی عکاسی هنرمندانه و پرشور از مردم، مکان‌ها و فرهنگ‌هاست. این کتاب درباره‌ی جست‌و‌جوی دید عکاسی‌تان و گفتن داستان‌هایی، به روشنی و با احساس، از طریق نشان دادن عکس‌هایی گیرا و جذاب است. این کتاب برای تمام افرادی نوشته شده است که مایل اند از مکان‌ها و مردمی عکس بگیرند که به آن‌ها دل بسته‌اند؛ چه دور دنیا سفری بکنند و چه نکنند.