موزهٔ عکسخانهٔ شهر در سال گذشته سه مدیر به خود دید. خرداد ۹۴ مریم زنجان‌پور به جای مژگان طریقی به سمت مدیر جدید موزهٔ عکسخانهٔ شهر منصوب شد ولی نهایتا در اسفند ۹۴ طی انتصابی، که کمتر کسی در جامعه عکاسی کشور از آن مطلع شد، امیرهوشنگ للهی به عنوان سومین مدیر موزه مشغول به کار شد.  

  مدیر جدید موزه عکسخانه شهر در یادداشتی اختصاصی برای «سایت عکاسی»، عکاسان، انجمن‌ها و علاقه‌مندان عکاسی را به همکاری دعوت کرده است. یادداشت ایشان عینا در زیر بازنشر می‌شود:
 
  «نزدیک به سه ماه است به عنوان مسئول موزه عکسخانه شهر توفیق خدمت پیدا کرده‌ام. یک دهه است در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشغول فعالیت‌ام و تلاش کرده‌ام کارهایی مناسب برای جامعه‌ی هنری و همین‌طور شهروندان انجام دهم. مسئولیت تازه در موزه عکسخانه شهر کار دشواری است که امیدوارم با پشتیبانی انجمن‌های عکاسی، عکاسان نام‌دار، و همین‌طور جوان به شکل شایسته‌ای از عهده‌اش برآیم.

  سال‌هاست در حوزه‌ی تصویر مطالعه می‌کنم و به طور خاص در حوزه‌ی سینما می‌نویسم. عکس و هنرهای تجسمی نیز از جمله دغدغه‌های اصلی‌ام بوده و هست. در دوره‌ی فعالیتم در موزه تلاش می‌کنم هم به هویت اصلی موزه؛ عکس تاریخی و هم به عکس معاصر بپردازم. نشست‌ها و کارگاه‌های متفاوتی در حوزه‌ی نظر و عمل در موزه برگزار خواهیم کرد و هم‌چنین تلاش می‌کنیم نمایشگاه‌های متفاوتی برای موزه طراحی و برگزار کنیم. این نمایشگاه‌ها نیز هم به عکس تاریخی و هم به عکس و عکاسان معاصر می‌پردازد.

  اما در این میان آن‌چه می‌ماند نقد فعالیت‌های موزه است. از کارشناسان و اهالی عکاسی انتظار دارم هم موزه را پشتیبانی و هم نقد کنند. از انجمن‌های مرتبط با عکاسی انتظار دارم موزه را حمایت کنند و کارهای مشترکی با موزه تدارک ببینند. بدانند این‌جا متعلق به آن‌هاست و تنها با حضور آن‌هاست که موزه عکسخانه شهر رونق خواهد گرفت و به جایی برای بحث و بررسی درباره‌ عکس بدل خواهد شد. موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر به روی تمام اهالی و علاقه‌مندان عکاسی، انجمن‌ها و عکاسان صاحب‌نام و جوان باز است و از آن‌ها طلب یاری دارد. امیدوارم در این مدت بتوان تعاملی قابل توجه با عکاسی و عکاسان برقرار کرد به طوری‌که موزه عکسخانه شهر محل رفت‌و‌آمد عکاسان و از حضورشان بهره‌مند شود.»
 
​  امیرهوشنگ للهی متولد ۱۳۵۷، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته «پژوهش هنر» از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز و هم‌اکنون دانشجوی مقطع دکترای رشته «فلسفه‌ی هنر» در دانشکده‌ الهیات و فلسفه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات است. وی از سال ۱۳۸۵ تاکنون با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همکاری دارد. 

  تمامی علاقه‌مندان و عکاسان می‌توانند برای ارتباط با موزه عکسخانه شهر با استفاده از شماره تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳ یا ایمیل axkhaneh@gmail.com با دست‌اندرکاران موزه تماس بگیرند.