جدید‌ترین شماره از ماهنامه‌ی هنر معاصر «هنرآگه» به مدیرمسئولی و سردبیری فرید امین الاسلام، با مجموعه مقالاتی درباره‌ی حراج تهران، بررسی نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر، بررسی دلایل رشد هنر محیطی در ایران و… منتشر شد. 

   علاقه‌مندان می‌توانند شماره نهم این ماهنامه را که در قطع ۲۹×۲۱. ۵ سانتی‌متر، در ۷۶ صفحه و با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر شده است، هم‌اکنون از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری کنند و در سراسر کشور تحویل بگیرند. 

   در گزارش ماهِ این شماره، با چاپ مقالات و انعکاس نظراتی، فارغ از موضع‌گیری‌های احساسی در مخالفت و یا موافقت با حراج تهران، به تبیین هر دو جریان پرداخته‌شده است. در بخش نقد و بررسی، پروژه‌ی بین‌المللی «چهره‌ام برای صلح»، نمایشگاه ترانه همامی در گالری اِی جی، نمایشگاه نقاشی نزار موسوی‌نیا در گالری خاک و… را مورد بررسی فرار می‌دهد.

   در بخش مقالات، مقاله‌ی «نقاشی بعد از هنر کانسپچوال» را ادامه داده و در بخش پایانی، به گفتگو با «امیل آلزامورا» مجسمه ساز اشکال انسانی می‌پردازد که آثارش شامل فیگورهای کشیده و قوی‌ست که عاری از هرگونه مشخصه‌ی ظاهری انسانی مانند چشم، حالت‌های صورت و مو برای شناسایی آن‌ها از یکدیگر است و سعی‌اش بر آن است تا با استفاده از این روش احساسات، موقعیت‌های فیزیکی و یا یک داستان را به تصویر کشید.