آثار عکاسی رضا امن‌زاده و جواد عسکر‌اوغلی با عنوان «اسب حیوانی است نجیب»  از ۴ تا ۱۴ مرداد ۹۵ در گالری میلان ارومیه به نمایش گذاشته می‌شود.

   در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس در ابعاد ۹۰×۶۰ سانتیمتر با موضوع اسب و نگاهی هنری به فرم زندگی و زیست این حیوان در ارتباط با محیط رشد و پرورش با انسان ارایه شده‌است.

   در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه آمده است: «اسب، موجودی است که مدت‌هاست حیاتش با زندگی انسان درآمیخته‌ است و بارها نیز سوژه خلق آثار متفاوتی بوده‌ است. مجموعه پیش رو نیز، تلاشی است برای بازنمایاندن این همراهان قدیمی انسان. اما آنچه که این‌بار متمایز است آشنازدایی آگاهانه عکاس است. عکاس با درهم آمیختن واقعیت بیرونی و جهان ذهنی خود، موجوداتی نو خلق کرده که همان قصه‌ی مکتوب همیشگی را با روایتی شخصی از سیر زندگی باز‌خوانی کنند.

   حیات، آمیزه‌ای از اطاعت و عصیان، عشق و نفرت، آزادی و اسارت، و در انتها مرگ. چرخه‌ای همیشگی و مختوم به بهشت موعود اما این‌بار با پرسشی تازه،  بر روی تک‌تک قاب‌ها،  تا همه را به تعمقی دوباره فرا بخواند: آیا اسب حیوان نجیبی ست؟؟؟»

   رضا امن زاده متولد سال ۱۳۵۵ در ارومیه و دانش آموخته‌ی رشته ارتباط تصویری(گرافیک) و جواد عسکر‌اوغلی متولد سال ۱۳۶۰ و دانش آموخته‌ی رشته حقوق هستند که به مدت ۱۵ سال در زمینه فیلمسازی و عکاسی در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه مشغول به تلاش و تجربه بوده‌اند.

   این نمایشگاه تا روز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۵ از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در گالری میلان به نشانی ارومیه، خیابان مولوی، خیابان امین، خیابان ارمغان، خیابان ارغوان، نبش کوی هفتم پذیرای بازدیدکنندگان است.